Offerte
Advies
Indruk showroom
Service en garantie
Ontwerp

Grando denkt met je mee waardoor wij een prachtige keuken hebben. Super blij mee!

Ik kan niet zo snel verbeter punten bedenke, ga zo door

Perfect geholpen in de showroom!
Plaatsen verliep ook goed, duidelijke communicatie en alle afspraken zijn nagekomen!

Grando Barendrecht

Super geholpen bij Grando in Barendrecht!

Zouden het niet weten! In Barendrecht is het goed geregeld, vriendelijk personeel!

Leo

Uitstekend geholpen door Evert van Grando Barendrecht.
Vol goede ideeën het resultaat mag er zeker zijn.
Schitterende keuken en badkamer..
Top.

Fam. J.Elbers

Zeer prettig geholpen bij Grando Hoogvliet door Cindy , vakkundig advies
Alles volgens afspraak verlopen
Ook de plaatsing van de keuken is zeer vakkundig verlopen ! Top !

Tevreden

T.Knol

Met het uitkiezen van de keuken zijn we prima geholpen door( Remco) en er werd goed geluisterd naar onze wensen.
De keuken werd op tijd geleverd en de montage is prima gegaan.
De monteurs...
De keuken werd op tijd geleverd en de montage is prima gegaan.
De monteurs (Marco & Marco) deden keurig hun werk en alles werd goed nagelopen.
Wij zijn heel blij met onze nieuwe keuken.

Het is toch een grote investering, waarom moet er dan nog een factuur komen voor dat beetje meerwerk?

Fred Somsen

Fred Somsen is goed geholpen met de aanbieding door Hr. Biegnole van Grando Hazerswoude Dorp. Het montage bedrijf P.B heeft prima werk geleverd

De tegels die in de offerte staan moesten niet vervangen worden. De arm beugel naast de zitstoel in de douche is te lang en er moet een kortere geleverd en gemonteerd worden.

Jeanne van Veggel

In oktober 2019 kocht ik een nieuwe keuken en toiletruimte bij Grando in Eindhoven, Ekkersrijt. Alle lof voor beide medewerkers, Ingrid/keuken en Remco/toilet. Zij luisterden goed naar mijn wensen... In oktober 2019 kocht ik een nieuwe keuken en toiletruimte bij Grando in Eindhoven, Ekkersrijt. Alle lof voor beide medewerkers, Ingrid/keuken en Remco/toilet. Zij luisterden goed naar mijn wensen en kwamen met creatieve oplossingen. Ik ben superblij met mijn nieuwe keuken en toilet.

Ik heb geen verbeterpunten of tips.

Nobbenhuis

Wij hebben onze keuken bij Grando Hengelo gekocht. De verkoper was bekwaam. Kwam met goede ideeën. Dik tevreden. Top !!

Vooral de Bora inductie, met ingebouwde afzuiger was een goede tip.

Top bedrijf en fijne medewerkers. Grando Assen als bijzonder prettig ervaren.

X