T. El behjs

Ik ben heel erg tevreden met de service die jullie bieden. Het meedenken, kijken naar verschillende mogelijkheden, heel erg fijn!

Manisha Rampersad

Mijn familie en ik zijn zeer tevreden over het geleverde werk. Het was zelfs mooier dan dat wij gedacht hebben. Simon en Nina hebben heel goed met ons meegedacht over het ontwerp. Zij waren heel... Mijn familie en ik zijn zeer tevreden over het geleverde werk. Het was zelfs mooier dan dat wij gedacht hebben. Simon en Nina hebben heel goed met ons meegedacht over het ontwerp. Zij waren heel begripvol, behulpzaam en hadden veel geduld met ons. Mijn familie en ik waarderen dit enorm.

Irena

Fijne ervaring met grafsteenwinkel.nl.
Simon was erg aardig en behulpzaam, duidelijke communicatie en snelle levering.

B.K. de Vlieger-Snoeijer

In december 2018 bestelde ik een grafsteen. Ik werd buitengewoon vriendelijk en deskundig geholpen. Alle bijkomende handelingen zijn door hen verzorgd. In mei zou de grafsteen geplaatst worden en... In december 2018 bestelde ik een grafsteen. Ik werd buitengewoon vriendelijk en deskundig geholpen. Alle bijkomende handelingen zijn door hen verzorgd. In mei zou de grafsteen geplaatst worden en zo gebeurde. Alles ziet er netjes en verzorgd uit.

José Houweling

Mijn ervaringen met de Grafsteenwinkel zijn zeer positief. Het contact is prettig en vlot. Er wordt snel gereageerd op mail en ze zijn telefonisch goed te bereiken. Als er misverstanden zijn, worden... Mijn ervaringen met de Grafsteenwinkel zijn zeer positief. Het contact is prettig en vlot. Er wordt snel gereageerd op mail en ze zijn telefonisch goed te bereiken. Als er misverstanden zijn, worden die op dezelfde prettige en vlotte manier opgelost. Het resultaat is een mooie stee op het graf van onze ouders, goed geplaatst, precies zoals we het voor ogen hadden.
Hartelijk dank hiervoor. José Houweling

Rene de Jong

Via het internet terechtgekomen bij Grafsteenwinkel en kon al snel een eerste oriëntatie hebben over wat mogelijkheden en prijzen van grafmonumenten zijn. Hierna afspraak gemaakt en wensen... Via het internet terechtgekomen bij Grafsteenwinkel en kon al snel een eerste oriëntatie hebben over wat mogelijkheden en prijzen van grafmonumenten zijn. Hierna afspraak gemaakt en wensen doorgesproken met een medewerker. Prijs/kwaliteit verhouding zag er aantrekkelijk uit en inmiddels is het monument tot onze volle tevredenheid geplaatst.

R.P. de Jong

Swaneveld

Prettig geholpen bij het uitkiezen van de grafsteen.
Het zou fijn zijn geweest als van te voren een belletje was gepleegd om te melden wanneer de steen geplaatst ging worden.
Afspraak...
Prettig geholpen bij het uitkiezen van de grafsteen.
Afspraak was dat ik 1 mei zou bellen om te horen wanneer geplaatst ging worden. Dan zou de plek namelijk ontdaan zijn van plantjes enz..
Dit is geen klacht maar misschien een aandachtspuntje .

P.J.Vink

Wij bevelen de grafsteenwinkel van harte aan bij iedereen die een mooie grafsteen op het graf van zijn of haar dierbare wil laten plaatsen. Het resultaat is zo ontzettend mooi, dat iedere keer als... Wij bevelen de grafsteenwinkel van harte aan bij iedereen die een mooie grafsteen op het graf van zijn of haar dierbare wil laten plaatsen. Het resultaat is zo ontzettend mooi, dat iedere keer als wij het graf bezoeken met ontroering naar de steen kijken. Het is precies volgens onze wensen gemaakt. Prachtig! Grafsteen winkel heel erg bedankt!!