M.M.Stam

Bij het eerste contact in de winkel uiterst vriendelijke ontvangen en goede informatie over de mogelijkheden over een grafsteen en over urnen.
Zorgvuldige afwikkeling van het bestellen van de...
Zorgvuldige afwikkeling van het bestellen van de grafsteen.
Vlotte communicatie via de mail.
Een mooie "human touch" door de eindfactuur later te versturen dan het plaatsen van de steen.
Hartelijk dank voor deze begeleiding, het maakte de afwikkeling voor ons een stuk gemakkelijker.

E.M.Niemantsverdriet-Louwerse

We zijn goed ontvangen met een bakje koffie, alle tijd werd genomen om een mooie steen uit te zoeken met een goede uitleg erbij , en zijn zeer tevreden over de plaatsing van de steen . het is een... We zijn goed ontvangen met een bakje koffie, alle tijd werd genomen om een mooie steen uit te zoeken met een goede uitleg erbij , en zijn zeer tevreden over de plaatsing van de steen . het is een super mooi bedrijf waar vakmanschap voorop staat en zou het zeker aanbevelen bij andere personen.

Ineke

Vanaf het eerste mailcontact ben ik heel erg tevreden over de communicatie, het maken en plaatsen van de grafsteen op het graf van mijn moeder

Alied Benus- Huijbregste

De communicatie en plaatsen van de gedenksteen is naar tevredenheid verlopen.
Helaas duurt de levertijd van de gedenksteen lang, maar daar zullen jullie je redenen voor hebben.
Wij...
De communicatie en plaatsen van de gedenksteen is naar tevredenheid verlopen.
Wij vinden het best lang duren, als we dit wisten hadden we eerder besteld.
Verder alles super verlopen!!!!

H a van den Heuvel

Ondanks de droevige omstandigheden die toch rondom een begrafenis hangen was het een goede samenwerking met grafsteenwinkel.nl om tot een goede keuze voor een grafsteen te komen. goede telefonische... Ondanks de droevige omstandigheden die toch rondom een begrafenis hangen was het een goede samenwerking met grafsteenwinkel.nl om tot een goede keuze voor een grafsteen te komen. goede telefonische bereikbaarheid voor vragen en een correcte afhandeling en plaatsing van de grafsteen.

Arie Groeneveld

Grafsteenwinkel, je kan er snel een afspraak maken, in meerdere vestigingen,
Duidelijke afspraken, geen overdreven prijzen, snelle afhandeling, duidelijke uitleg.
alles word geregeld,...
Grafsteenwinkel, je kan er snel een afspraak maken, in meerdere vestigingen,
alles word geregeld, met gemeente en begraafplaats.

Lya Akkerman

Via google ben ik terecht gekomen bij Grafsteenwinkel. Het gesprek heeft thuis plaats gevonden in een ongedwongen sfeer onder het genot van een kopje koffie. Ik was zeer verrast over de prijs van de... Via google ben ik terecht gekomen bij Grafsteenwinkel. Het gesprek heeft thuis plaats gevonden in een ongedwongen sfeer onder het genot van een kopje koffie. Ik was zeer verrast over de prijs van de stenen. Maar waar het uiteindelijk over gaat is het eindresultaat. Ik ben zeer tevreden over de levertijd en de afwerking van de steen. Mijn moeder ligt er nu heel mooi bij.

Piet Platteeuw

Ik heb voor mijn overleden echtgenote een grafsteen besteld bij de Grafsteenwinkel.
Moet eerlijk zeggen dat het contact met hun heel plezierig was ( is).
Al mijn wensen omtrent het...
Moet eerlijk zeggen dat het contact met hun heel plezierig was ( is).
Al mijn wensen omtrent het ontwerp zijn naar volle tevredenheid uitgevoerd.
Omdat een grafmonument nu eenmaal duur is, heb ik het bedrag gespreid mogen betalen zonder bijkomende kosten.
Dit was gezien mijn situatie heel plezierig.
Ook heb ik nadat ik de bestelling gedaan had, nog enige aanpassingen laten uitvoeren omdat ik het e.e.a. vergeten was.
Je besteld nu eenmaal ( gelukkig!!) niet alle dagen een grafsteen!!! Dit was totaal geen probleem.
Het was erg plezierig om contact te hebben met Simon. Daar dank ik hem dan ook voor.
Kortom, ik kan echt iedereen aanraden die voor het bedroevende feit komt te staan, een steen te moeten bestellen, dit bij de Grafsteenwinkel te doen! Zeer betaalbaar en goed advies en overleg.
Simon, ( en medewerkers..!!) ontzettend bedankt voor alles hoor!
Als mijn vrouw dit had kunnen zien, was zij zeer blij en trots geweest!
Nogmaals DANK!
Groetjes,
Piet Platteeuw uit Dirksland.

Petro Klop

Het steentje was erg mooi, bedankt voor de snelle levering. Mijn moeder zou op 7 oktober 91 jaar zijn geworden wat ze helaas niet heeft mogen halen. Dus hebben we op haar geboorte dag een mooi... Het steentje was erg mooi, bedankt voor de snelle levering. Mijn moeder zou op 7 oktober 91 jaar zijn geworden wat ze helaas niet heeft mogen halen. Dus hebben we op haar geboorte dag een mooi bloemmetje neer gezet.
Nogmaals bedankt.

Suze Hoenderop

Hele aardige mevrouw bij ons thuis geweest, wist niet dat dit nog bestond, service, ongelooflijk! Zeker aan te bevelen, en voor de prijs hoef je het niet te laten!