Hans Klijn

Goede ervaring goed advies snelle levering eerder dan afgesproken.

Rudi Holzhauer

Deze onderneming is er één met een menselijke maat. Dat helpt. Het hielp mij bij het ontwerpen en laten plaatsen van een grafsteen voor mijn overleden vader van 99,5 jaar. Altijd ingrijpend voor een... Deze onderneming is er één met een menselijke maat. Dat helpt. Het hielp mij bij het ontwerpen en laten plaatsen van een grafsteen voor mijn overleden vader van 99,5 jaar. Altijd ingrijpend voor een enig kind. Er was goed overleg over de mogelijkheden. Veel kon. Voor mij extra makkelijk dat alles online mogelijk was. Ontwerp, bijgesteld ontwerp, enz.
Men neemt ook alle formaliteiten uit handen. Dat is extra makkelijk. En ... ik wilde de steen graag "onthullen" met een kleine groep op mijn vaders 100ste verjaardag, die hij dus niet haalde. Het was krap, maar Grafsteenwinkel maakte alles in orde. De grafsteen was netjes afgedekt. De "onthulling" was zo een bijzonder moment.

Kees Holleman

Aardige mensen, goede service en sneller geleverd dan verwacht.
Mooie steen en netjes geplaatst

Alwin Janse

Wij zijn heel blij met de gedenksteen van onze dochter. Hierbij hebben we goed advies gekregen.

Ponsen

Wij zijn zeer tevreden over het eind resultaat van ons gedenk teken.
Alles is percies geregeld zoals we wilde.
Fijn bedrijf.

M.de Roo

Fijne mensen,goed geholpen
Zelfs plaatsing vervroegd ,zonder erom te vragen

Boudewijn

Grafsteenwinkel heeft een prachtig grafmonument geleverd. Mooi was dat de plantjes door hen waren geplant in het nieuwe tuintje bij het graf. Ik kreeg een mooie foto toegestuurd.

Hanneke van der Griendt

Goed contact gehad met de mensen van Grafsteenwinkel over een gedenksteen voor mijn moeder. We hebben alles telefonisch en digitaal kunnen regelen, maar men was ook bereid om zonodig langs te komen.... Goed contact gehad met de mensen van Grafsteenwinkel over een gedenksteen voor mijn moeder. We hebben alles telefonisch en digitaal kunnen regelen, maar men was ook bereid om zonodig langs te komen. Alles is voorspoedig verlopen, Grafsteenwinkel heeft alles geregeld, ook de vergunning. Wij zijn erg blij met het resultaat!