Hanneke

Opdracht voor grafsteen is keurig uitgevoerd. Goede communicatie.

Jos Manschot

Goede service. Duidelijke manier van werken. Mensen zijn positief persoonlijk.

Ria Droogendijk

Als ik weer een grafsteen nodig hebt(ik hoop dat het nog even duurt) zal ik jullie bellen.Ze zijn bij mij aan huis geweest en we zijn keurig geholpen.Toen de steen geplaatst werd kreeg ik daarover... Als ik weer een grafsteen nodig hebt(ik hoop dat het nog even duurt) zal ik jullie bellen.Ze zijn bij mij aan huis geweest en we zijn keurig geholpen.Toen de steen geplaatst werd kreeg ik daarover een telefoontje wat ik erg prettig vond.Dank jullie voor de goede service.

Grafsteenwinkel

Wij hebben het zeer goed ervaren.De tijd die wij kregen om alles te regelen was fijn.Onze hartelijke dank daarvoor.

C. Maljaars-Maljaars

We zijn zeer tevreden over hoe dit verlopen is. Het gesprek in de showroom was zeer informatief en vrijblijvend.
Er was voldoende ruimte voor eigen inbreng en vragen.
Ook na de...
Er was voldoende ruimte voor eigen inbreng en vragen.
Ook na de plaatsing is er direct contact geweest om te melden dat de steen geplaatst was.
Goede en nette service.

J. Bosselaar

Prettige mensen in de winkel. Goed geholpen.

j m negerman

Super mooi, heeft onze verwachtingen overtroffen. en van het bestellen tot aan het plaatsen perfect geregeld.
onze hartelijke dank hiervoor. groet j m negerman.

Yvonne

We zijn prettig geholpen en er werd meegedacht met onze wensen. Toen het beeld van de steen in de praktijk toch wat tegenviel, was het geen probleem de steen op een andere wijze te plaatsen.