Jansen

Zeer persoonlijke benadering.
Snelle reacties
Flexibel om andere oplossingen aan te bieden
Goede prijs kwaliteit
Uitstekende prestatie

Wanda Hekman

Het bedrijf heeft de grafsteen echt heel mooi gemaakt. Ben er ontzettend blij mee. Heb ook heel fijn mail contact gehad met het bedrijf. Het bedrijf is heel netjes, professioneel, zijn ook erg... Het bedrijf heeft de grafsteen echt heel mooi gemaakt. Ben er ontzettend blij mee. Heb ook heel fijn mail contact gehad met het bedrijf. Het bedrijf is heel netjes, professioneel, zijn ook erg behulpzaam, als je vragen hebt kan je altijd bij ze terecht. Heel vriendelijke mensen en bedrijf. Prijs is ook uitstekend, voor wat ze leveren

Peter Udenga

Prettige ontvangst in Rotterdam, winkel veel kleiner dan verwacht. Toch a.h.v. showroommodellen goede keus kunnen maken. Duidelijke uitleg over stenen en bijbehorende tekst; levertijd korter dan... Prettige ontvangst in Rotterdam, winkel veel kleiner dan verwacht. Toch a.h.v. showroommodellen goede keus kunnen maken. Duidelijke uitleg over stenen en bijbehorende tekst; levertijd korter dan gemeld. Kortom zeer tevreden.

Sandra

Vriendelijk geholpen bij het uitzoeken en ontwerpen van de gedenksteen. Levering zou minimaal 8 weken zijn maar de steen was er al eerder. Hier waren we erg blij mee. Steen is van mooie kwaliteit en... Vriendelijk geholpen bij het uitzoeken en ontwerpen van de gedenksteen. Levering zou minimaal 8 weken zijn maar de steen was er al eerder. Hier waren we erg blij mee. Steen is van mooie kwaliteit en word netjes geplaatst. Kortom, goede snelle service en fijne mensen!

Lia van Stein

Bij vragen altijd meteen een reactie (Niels), steen met omranding ziet er prima uit en is netjes afgeleverd. Zelfs tussen steen en omranding keurig afgewerkt met grind. Kortom een aanrader!

Aad Broekhuizen

Zeer netjes geholpen en de steenzeer mooi geplaatst dik te vrede grote pluim voor deze medewerkers gr van aad broekhuizen

M.M.Stam

Bij het eerste contact in de winkel uiterst vriendelijke ontvangen en goede informatie over de mogelijkheden over een grafsteen en over urnen.
Zorgvuldige afwikkeling van het bestellen van de...
Zorgvuldige afwikkeling van het bestellen van de grafsteen.
Vlotte communicatie via de mail.
Een mooie "human touch" door de eindfactuur later te versturen dan het plaatsen van de steen.
Hartelijk dank voor deze begeleiding, het maakte de afwikkeling voor ons een stuk gemakkelijker.

E.M.Niemantsverdriet-Louwerse

We zijn goed ontvangen met een bakje koffie, alle tijd werd genomen om een mooie steen uit te zoeken met een goede uitleg erbij , en zijn zeer tevreden over de plaatsing van de steen . het is een... We zijn goed ontvangen met een bakje koffie, alle tijd werd genomen om een mooie steen uit te zoeken met een goede uitleg erbij , en zijn zeer tevreden over de plaatsing van de steen . het is een super mooi bedrijf waar vakmanschap voorop staat en zou het zeker aanbevelen bij andere personen.