Rik Wouterse

Na het overlijden van mijn moeder besloten om een grafsteen te bestellen bij Grafsteenwinkel.
Hele goede en aardige benadering via Simon van Lit. Het eindresultaat was erg naar wens.
Een...
Een aanrader in deze altijd moeilijke tijden.
Rik Wouterse.

R. Koets-v Leerzem

We zijn zeer tevreden over de geplaatste steen.

Met vriendelijke groet R. Koets-v, Leerzem

Willem Simon

Heldere en snelle communicatie, perfecte afhandeling/plaatsing.

Stefanie

Wij zijn super tevreden !Hele mooie Steen en super goed contact gehad , kregen overal heel snel antwoord op!
Wij zouden jullie zeker aanbevelen!

Bennie Olthof

Wij hebben met Simon gesproken en hij heeft me prima geholpen met het uit kiezen van een steen. Hij heeft de vergunning en plaatsing geregeld waar we al heel blij mee zijn. We moesten natuurlijk... Wij hebben met Simon gesproken en hij heeft me prima geholpen met het uit kiezen van een steen. Hij heeft de vergunning en plaatsing geregeld waar we al heel blij mee zijn. We moesten natuurlijk even wachten tot die geplaatst werd in verband met vergunning en tekst op de steen enz. Maar het resultaat mag er zijn. Wat een mooie steen zeg en keurig geplaatst. Niet duur en het is echt één van de mooiste stenen op het kerkhof. Wij hebben gekozen voor de glimmende. Ik raad grafsteen winkel zeker aan. Bedankt voor het goede werk wat er geleverd is.

H.E. den Hertog

Directe reactie en alles goed en netjes volgens afspraak afgehandeld

C. de Meijer

Ben zeer tevreden over de goede ontvangst en afwikkeling van de grafsteen

Fam. Harpal-Djorai

Tijdens deze moeilijke beslissing om keuzes te maken zijn wij met veel aandacht, respect en eerbied begeleid.
Ook zijn er opties door betreffend bedrijf aangeboden waar we zelf niet over na hadden gedacht., zoals een Islamitsche tekst op het grafmonument. Alle vragen zijn met geduld beantwoord. en het eindresultaat is werkelijk prachtig

R. Vergouwe

Wij zijn zeer vriendelijk en professioneel behandeld. Goede voorlichting over grafstenen en allerhande mogelijke opties en daarna alles prima geregeld en keurig geplaatst.