Willy Walrave

Onze ervaring met grafsteenwinkel .nl is zeer positief, wij zijn heel fijn en vakkundig geholpen met het uitzoeken van de grafsteen, ook het plaatsen van de grafsteen is heel keurig gebeurd. Het... Onze ervaring met grafsteenwinkel .nl is zeer positief, wij zijn heel fijn en vakkundig geholpen met het uitzoeken van de grafsteen, ook het plaatsen van de grafsteen is heel keurig gebeurd. Het contact was ook goed, als er vragen waren, over b.v. een verandering, dan konden we die altijd stellen en de verandering werd netjes uitgevoerd, wij zijn zeer tevreden!

Mevr EJ Simonse

Ook vonden wij het heel fijn dat alles er omheen ook door de grafsteen winkel gedaan is. Wij als gezin zijn heel goed geholpen bij het uitzoeken van een grafsteen voor mijn man.
Fam.Simonse

Johan Krol

Erg goed gesprek gehad waarin we besproken hebben hoe we de grafsteen wilde hebben, en het eindresultaat is precies zoals wij wilden,

Marja Gouw

Prettige ontvangst. Goed advies bij het uitzoeken van de graftegel.
Snelle reactie bij vragen via de mail of telefoon.

An van den Donker

Respectvol geholpen ,zeer tevreden over de geplaatste grafsteen.

D. Ritman

Vanaf het eerste contact met Grafsteenwinkel.nl tot en met de afronding van het proces ontzettend goed en deskundig begeleid en geadviseerd. Het resultaat (de grafsteen) is dan ook exact wat ik in... Vanaf het eerste contact met Grafsteenwinkel.nl tot en met de afronding van het proces ontzettend goed en deskundig begeleid en geadviseerd. Het resultaat (de grafsteen) is dan ook exact wat ik in mijn gedachte had. Perfect gewoon.

Yvonne

Goede ervaring met dit bedrijf. Werken goed samen met je en denken mee. Goede service en vriendelijk.
Steen is erg mooi en van goede kwaliteit.

Renze Huizenga

Afspraken zijn correct nagekomen,dat moet ook zeker voor mensen in een periode van rouwverwerking !

John Brandsen

Goed en snel geholpen prima kwaliteit steen , snel geplaatst !

Anita

Alles perfect verlopen het contact met mijn vragen kreeg meteen antwoord heel fijn.