A.Keesmaat

Mogelijkheden zijn goed doorgesproken zonder enige tijdsdruk. Vriendelijke ontvangst. Prima prijs-kwaliteitsverhouding

Jos Visser

De opdracht zeer goed verwerkt en een mooie steen geworden.

A.C. Chatrer

Op tijd geleverd zoals afgesproken en grafsteen keurig geplaatst !

Marjolein Schepens

Een aantal maanden geleden contact gezocht met grafsteenwinkel om een mooie steen te vinden voor mijn moeder. Vanaf het eerste moment ontzettend fijn geholpen door Simon. Geen vraag was te veel en... Een aantal maanden geleden contact gezocht met grafsteenwinkel om een mooie steen te vinden voor mijn moeder. Vanaf het eerste moment ontzettend fijn geholpen door Simon. Geen vraag was te veel en gaf geruime tijd om overal goed over na te denken, geen enkele druk oid. Ook het eind resultaat, dat ook nog ruim op tijd is afgeleverd, zijn wij zeer tevreden. Het was prettig om op deze fijne manier geholpen te worden in een toch al zo'n vervelende tijd.

Piet Slager

Wel zijn keurig geholpen door dit bedrijf! Prijs/kwaliteit verhouding dik in orde.

mevr m haveman-gering

Heel erg positief ben ik er over netjes behandeld en goed geadviseerd in deze moeilijke beslissing
eind oordeel het is in een woord prachtig om te zien

Koster

Fijn contact, bezoek aan huis is als erg positief ervaren.

wim vervloet

Het is een fijne zaak, werkt volgens afspraak en keurig en netjes de steen geplaatst dus prima

P.J.Vink

Wij zijn zeer tevreden over de service en kwaliteit van het product

Mandy Bos

Prachtig eindresultaat voor een redelijke prijs.