Lansheuvel

We zijn goed geholpen en alles is netjes afgehandeld zoals afgesproken.

M.H.Afzali

Goede contact en prima eindresultaat.
Hartelijk dank.

Elbert van Bemmel

Dit bedrijf is betrokken en professioneel

A,M Wandel

Wij willen laten weten dat we tevreden zijn over de afhandeling m.b.t levering van de grafsteen. We zijn goed geadviseerd en ook de afspraken zijn naar wens verlopen. Kortom een tevreden klant.

Judith Hagens

Het contact met Simon van Lit was zakelijk correct. De werkzaamheden zijn volgens afspraak verlopen. De geplaatste steen
is precies volgens onze verwachting. Wij zijn zeer tevreden over...
is precies volgens onze verwachting. Wij zijn zeer tevreden over Grafsteenwinkel.

Linda Hagen

Ik ben 100% tevreden over het eindresultaat. Dit kwam ook door de goede prettige communicatie. De kosten vielen reuze mee. Ik zou de grafsteen zeker aanbevelen!!! Ik ben ze erg dankbaar.

P.W.Veijgen

Prettig overleg om tot een mooi geheel te komen.
Eigen inbreng wordt gewaardeerd en uitgevoerd naar wens.

T. Burger-den Haag

Dit bedrijf heeft een goede manier van aanpak. Vriendelijk bij bezoek. Goede prijs en duidelijkheid. Ook bij de uitvoering van de steen kun je je eigen ideeeën kwijt. Keurige afhandeling bij... Dit bedrijf heeft een goede manier van aanpak. Vriendelijk bij bezoek. Goede prijs en duidelijkheid. Ook bij de uitvoering van de steen kun je je eigen ideeeën kwijt. Keurige afhandeling bij plaatsing en afhandeling

TL Hoogvliet

Top ! Vanaf het begin gesprek mee gehad in me huis , kreeg ik een positieve gevoel .Er werd goed naar je wensen en ideeen geluisterd, en dat werd ook op een mooie manier uitvoerd !

Mail contact: Bij vragen via email kreeg je snel een antwoord , vind ik persoonlijk erg fijn !

De grafsteen : de grafsteen ziet er mooi uit en ben zeer tevreden !

Ga zo door hoe jullie bezig zijn , want mij hebben jullie in iedergeval tevreden gemaakt en in de toekomst zal ik jullie weer benaderen !!!

Groetje
TL uit Hoogvliet

Anita

Zeer aan te bevelen , laagdrempelig en erg goed contact met Simon . Elke vraag wordt snel en duidelijk beantwoord . Alles wordt keurig geregeld met de gemeente, zoals het aanvragen en het plaatsen... Zeer aan te bevelen , laagdrempelig en erg goed contact met Simon . Elke vraag wordt snel en duidelijk beantwoord . Alles wordt keurig geregeld met de gemeente, zoals het aanvragen en het plaatsen van de steen. Wij zijn erg blij dat wij deze keuze hebben gemaakt en de steen is precies zoals wij het in gedachten hadden.