Nelleke van der Tang

In september 2019 is mijn vader overleden. En hebben daarna bij de grafsteenwinkel in Dordrecht de steen besteld. We werden daar heel hartelijk ontvangen en alle mogelijkheden werden besproken.... In september 2019 is mijn vader overleden. En hebben daarna bij de grafsteenwinkel in Dordrecht de steen besteld. We werden daar heel hartelijk ontvangen en alle mogelijkheden werden besproken. Het heeft uiteindelijk helaas 6 maanden geduurd voor de steen werd geplaatst, maar het was het wachten absoluut waard. De steen is prachtig, de tekst staat er heel mooi op en ook de foto is prachtig. Wij zijn heel blij en hebben hiermee een prachtige plek om te gedenken. Dank jullie wel Grafsteenwinkel

B. Zwart

Hoewel het via internet onpersoonlijk lijkt om zoiets waardevols als een gedenksteen te regelen, bleek het juist heel prettig om dit zo snel en met zulke goede adviezen van het personeel te... Hoewel het via internet onpersoonlijk lijkt om zoiets waardevols als een gedenksteen te regelen, bleek het juist heel prettig om dit zo snel en met zulke goede adviezen van het personeel te verwezenlijken. Er was goede aandacht voor onze wensen en ook toen wij aanpassingen in het oorspronkelijke ontwerp wilden aanbrengen, bleek dit goed mogelijk. Ik kan dit bedrijf namens de familie van harte aanbevelen en ben dankbaar voor de goede plaatsing en de prachtige steen en verder formele afwikkeling met de gemeente. B. Zwart te Nijkerkerveen.

Het uitzoeken en bestellen van een grafsteen is goed en naar onze wens verlopen. Ook het plaatsen van de steen is keurig.

Peter Santema

We zijn heel erg tevreden, zowel over de communicatie als de uitvoering! Ook fijn dat er geen verborgen kosten waren.

Groenbos

Erg prettig contact gehad. Dank jullie wel. Helaas bij aankomst lag de steen scheef. Wij hebben hem zelf recht gelegd maar verder is de service prima. Wij zijn erg blij met hoe het is verlopen.

Sylvia Brok-van Noort

Ik ben heel goed geholpen. De dame die bij mij thuis is geweest was zeer vriendelijk. Ik ben goed geadviseerd en er werd echt geluisterd naar mijn wensen. Het ziet er allemaal keurig uit.

Fijn dat je ook langs kan gaan en niet alleen online , super vriendelijke man , heeft ons zeer goed geholpen , denkt mee , laat gelijk een voorbeeld zien op de computer , snelle levering . Ik raad... Fijn dat je ook langs kan gaan en niet alleen online , super vriendelijke man , heeft ons zeer goed geholpen , denkt mee , laat gelijk een voorbeeld zien op de computer , snelle levering . Ik raad grafsteenwinkel dan ook heel graag aan.

Johan Spaans

Geweldig. Ontzettend snel vergeleken met anderen. Vriendelijke service. Mooi resultaat. Top!

Snel,gebruiksvriendelijk,betrouwbaar en heel vriendelijk aan de telefoon.Zo zou ik uw bedrijf omschrijven!