Arthur de Graaf

Bij het zoeken naar een steen voor mijn moeder uitgekomen bij de Grafsteenwinkel. Goed geholpen, vriendelijk personeel en de steen was ruim binnen de afgesproken tijd geplaatst.

george freling

Ben heel blij met de snelle plaatsing ondanks alle corona regels

J.A. Blom

Hoewel alles per internet is gegaan, ben ik erg blij met de geplaatste steen. Ook het contact met de mewerkers is prima verlopen. Alles was duidelijk en prima uitgevoerd.

Ben

Goede ervaring met grafsteenwinkel gehad. Ben goed geholpen bij het ontwerp en offerte traject. Goede prijs-kwaliteit verhouding en de steen is zelfs 1 maand eerder keurig geplaatst.

Leo Pancras

Goed advies en keurig netjes alles volgens afspraak

Fam. van Vlieberghe

Na het overlijden van mijn schoonvader is de grafsteen voor de 2e maal geplaatst, inclusief de voorbespreking in Goes zeer naar onze tevredenheid.

Joyce Mulder-van den Heuvel

Hele fijne service. Snelle levering en mooie kwaliteit steen. Zeer klantvriendelijk. Zeker een aanrader.

Remeeus

Ik ben zeer tevreden over Grafsteenwinkel .
Doen echt hun best om de steen snel te plaatsen .Ik verwachtte de steen pas in juli maar hij is nu al geplaatst . Gewoon omdat het kon !
Prima...
Ik ben zeer tevreden over Grafsteenwinkel .
Prima service en de steen is heel mooi

De vries

Levert precies wat je hebt afgesproken. Prachtige gedenksteen. Alles online geregeld.

Eveline

Zeer snelle plaatsing, hele mooie steen, geheel naar onze verwachting. Top geregeld!