Hanco Adriaanse

We zijn goed geholpen door Erwin ook het verdere verloop is goed verlopen.

Andrew Lansheuvel

Zeer goed en vakkundig geholpen . Wist precies onze wensen te vertalen naar een prachtige grafsteen.

Groenendijk

Net en professioneel bedrijf dat meedenkt, goede adviezen geeft en een uitstekende uitvoering van het ontwerp.
"Ze doen wat ze zeggen en zeggen wat ze doen".

Albert Berends

Mijn contacten met de Grafsteenwinkel zijn altijd in een uiterst prettige sfeer verlopen. Alle noodzakelijke handelingen, van de prijsopgave tot het leggen van de steen, zijn correct uitgevoerd. Ik... Mijn contacten met de Grafsteenwinkel zijn altijd in een uiterst prettige sfeer verlopen. Alle noodzakelijke handelingen, van de prijsopgave tot het leggen van de steen, zijn correct uitgevoerd. Ik kan iedereen aanraden met de Grafsteenwinkel in zee te gaan.

Ruud Bosgraaf

Vanaf het begin een prettig contact met Simon. De communicatie bleef snel, adequaat en correct. En de grafsteen voor mijn moeder is prachtig! Ruud Bosgraaf

C e m de vogel engelmoer

Winkel we werden daar heel aardig en beleeft ontvangen kregen zeer goede uitleg en net bestellen al wilden je 20 keer de tekst verandere kon allemaal nu dat de steen staat hij is prachtig de ets... Winkel we werden daar heel aardig en beleeft ontvangen kregen zeer goede uitleg en net bestellen al wilden je 20 keer de tekst verandere kon allemaal nu dat de steen staat hij is prachtig de ets top tekst mooi opgesteld duidelijk en zeer mooi
Ik raad deze grafsteenen winkel aan
Mooie winkel met alles wat u wense kunt

Bedankt voor de goede zorgen

J.M. Kornet

De steen is precies geworden zoals we het ons hadden voorgesteld. De wijze waarop we zijn geholpen was heel warm en liefdevol. We zijn op een nette en correcte wijze te woord gestaan en we zijn... De steen is precies geworden zoals we het ons hadden voorgesteld. De wijze waarop we zijn geholpen was heel warm en liefdevol. We zijn op een nette en correcte wijze te woord gestaan en we zijn prima geadviseerd.

Rik Wouterse

Na het overlijden van mijn moeder besloten om een grafsteen te bestellen bij Grafsteenwinkel.
Hele goede en aardige benadering via Simon van Lit. Het eindresultaat was erg naar wens.
Een...
Een aanrader in deze altijd moeilijke tijden.
Rik Wouterse.

R. Koets-v Leerzem

We zijn zeer tevreden over de geplaatste steen.

Met vriendelijke groet R. Koets-v, Leerzem

Willem Simon

Heldere en snelle communicatie, perfecte afhandeling/plaatsing.