8.2/10
8.2/10

De foto is prachtig geworden. Precies zoals we wilden. Levering duurde wel langer dan op de site stond.

Goede kwaliteit

Levering

Bedankt voor je reactie.
Bedankt voor je reactie.
Vervelend dat je bestelling niet binnen de levertijd is geleverd, ik zorg ervoor dat je spoedkosten teruggestort worden (ik zie dit terug in je bestelling).
Fijn dat de rest erg naar je zin zijn!
FotoOpGlas.nl

Elke stap van het bestel proces tot het lever proces wordt gemaild. Top! In eerste instantie was niemand thuis en lieten we hem bij een afleverpunt afgeven. We waren wel wat huiverig of deze dan in... Elke stap van het bestel proces tot het lever proces wordt gemaild. Top! In eerste instantie was niemand thuis en lieten we hem bij een afleverpunt afgeven. We waren wel wat huiverig of deze dan in goede staat zou aankomen. Maar toen we hem ophaalden bleek deze goed verpakt te zijn en er zat een beschermlaag op het plexiglas. Het resultaat was prima en we waren heel tevreden. De kleuren waren helder en mooi, vooral omdat wij veel groen hadden viel het goed op.

1. Alle stappen tussen bestellen en levering worden keurig gemaild.
2. Kleuren!

Geen.

Hallo anoniem,
Ontzettend bedankt voor het invullen van deze review!
Fijn om te lezen dat je zo enthousiast bent over het resultaat, maar ook de weg van bestellen naar afleveren.
Met...
Hallo anoniem,
Ontzettend bedankt voor het invullen van deze review!

Prima!

snelheid van levering en informatievoorziening over voortgang

Hallo Anoniem,
Bedankt voor het invullen van de review!
Leuk om te lezen dat je tevreden bent!

Matig

betere verzendinfo. niet zeggen dat het komt op vrijdag en dan pas op maandag leveren

Hallo Anoniem,
Bedankt voor je positieve review.
FotoOpGlas.nl

1ste keer dat ik gebruik van maak, voorheen altijd canvas. Maar overtuigd om voortaan dit te gebruiken.

Duidelijke uitleg over het product en overzicht

Nvt

Goedendag Bart,
Bedankt voor je review.
Goed om te horen dat het bestelproces duidelijk is en dat je tevreden bent met je product.
Dit horen we graag!
Fotoopglas.nl

Red een Kind

Goedendag Anki,
Bedankt voor je review.
Kort maar krachtig, en voor ons super om te horen!
Patty Jonkman
Fotoopglas.nl

NicolevanAs Fotografie

Goed ervaring zie mijn beoordeling:

Product ziet er keurig uit.

Verzending met GLS ouderwets systeem. Hele dag wachten op pakket omdat er geen tijdsindicatie gegeven kan worden. Ophangsysteem valt tegen. Je moet altijd 4 gaten in je muur boren om het product op... Verzending met GLS ouderwets systeem. Hele dag wachten op pakket omdat er geen tijdsindicatie gegeven kan worden. Ophangsysteem valt tegen. Je moet altijd 4 gaten in je muur boren om het product op te hangen. Wil je het vervangen voor een ander werk, dan zit je met 4 gaten in je muur. Wij gebruiken nu strips langs het plafond waar draden aanhangen met een haakje. Zo kan je gemakkelijk uitlijnen en het werk vervangen voor wat anders.

Hallo Nicole van As,
Bedankt voor het invullen van deze review. Fijn om te horen dat je tevreden bent over het product.
Je tips ga ik meenemen naar productontwikkeling, momenteel zijn er...
Hallo Nicole van As,
Je tips ga ik meenemen naar productontwikkeling, momenteel zijn er geen andere opties mogelijk, hopelijk in de toekomst wel!
Nogmaals bedankt!

Huis

Goed bedrijf maakt de foto heel mooi

ja

ja meer duidelijkheid over het ophang systeem

C.de Pater

Een mooie gedenkfoto laten maken op glas en hij blijft mooi!

Het product blijft mooi en kan tegen weer en wind de foto op glas staat bij een urnentuintje.