8.2/10

Roos

Goed duidelijk snel

Snel

Geen.

jullie aftersales, zeer vriendelijke mensen

De bezorgdienst zou preciezer (dan een hele dag) kunnen aangeven wanneer wordt geleverd of als je weet dat er wordt geleverd (en je bent niet thuis) dat vooraf kunnen aangeven. Is nu niet mogelijk.

Van de Pas

Sterk in de klantvriendelijkheid! snelle levering en zeer correct. Prachtig resultaat.

sterk in de klantvriendelijkheid! snelle levering en zeer correct. Prachtig resultaat.

n.v.t

Esther Frencken

Snelle levering, duidelijke site. Ik ben erg tevreden.

De snelle levering en de duidelijkheid van de site.

Anita Werkman

Erg goed. Vlotte levering. Mooi product en mooi afgewerkt met voorgeboorde gaten, en ophangsysteem

Afwerking foto op glas! Super afgewerkt, erg proffesioneel

Anouk

Top! Super kwaliteit en service. Jullie krijgen een 9,5!

Prachtig resultaat. Bij vragen over het ophangsysteem even gebeld en direct iemand aan de lijn die alle tijd nam en met de situatie mee dacht. Goed advies gekregen.

Er was onduidelijkheid over de levering. Misschien handig om na de bestelling in de bestelordermail een richtdatum van levering te krijgen.

Goed en duidelijke site

Plexi glas plaat besteld

nvt

nvt

Nathalie van der Hoeven

Ik ben erg blij met het resultaat en de levering. De mailtjes waren duidelijk en ik werd goed op de hoogte gehouden.

De mailtjes

Meer duidelijkheid over de levertijd op de site.

Reactie fotoopglas.nl:

Hallo Nathalie,
Ontzettend bedankt voor het invullen van deze review.
Hallo Nathalie,
Ontzettend bedankt voor het invullen van deze review.
Fijn om te horen dat je enthousiast bent over het resultaat en de levering. Wij doen er inderdaad alles aan om ervoor te zorgen dat alles duidelijk is.
Wij zullen dan ook eens gaan kijken welke onduidelijkheden over de levertijden er zijn, dit kunnen we dan aanpassen.
Marieke Helder
FotoOpGlas.nl