8.2/10
8.2/10

Barry van de Rozenberg

Ja met een woord een topglass bedrijf.

Ja je top foto wordt ook zo gedrukt op producten van fotoopglas met een woord top.

Reactie fotoopglas.nl:

Barry, bedankt voor je top review en tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, www.fotoopglas.nl

manuela roode

Ik kwam dit bedrijf tegen via google,voorbeelden bekeken etc... en tot bestelling overgegaan.
binnen 5 werkdagen geleverd volgens afspraak,keurig verpakt en het product (foto op plexiglas buiten ontvangen).
het is een speciale foto voor mij van mn moeder ,waar ik een gedenkplek voor wil maken achterhuis.
daarom ben ik er erg blij mee en heb nu een hele mooie gedenk foto tegel dankzij fotoopglas.nl
ik zal dit bedrijf zeker aanraden bij anderen! vr groet manuela roode (enschede)

goede service,duidelijke uitleg op de site.

Reactie fotoopglas.nl:

Goedemorgen Manuela, bedankt voor uw positieve review, goed om te horen dat we hebben mogen bij dragen aan een herinnering van uw moeder. Mvg, www.fotoopglas.nl

Scholtens

Artikel was mooi had het fout gelezen foto is idd op glas niet in glas snelle levering al met al aanrader

Voor de niet goed lezenden onder ons iets duidelijker beschrijven

Reactie fotoopglas.nl:

Goedemorgen, nog hartelijk dank voor uw positieve review.

brandon

Super kwaliteit prijs verhouding ! Goed ingepakt netjes beschermfolie over het glasplaatje heen , super bedrijf !

Goed ingepakt !!

Alles.is goed.:)

Reactie fotoopglas.nl:

Hoi Brandon, super bedankt voor je leuke beoordeling. Met vriendelijke groet, www.fotocadeau.nl

snelle levering en netjes ingepakt

ik had vantevoren aangegeven als de kwaliteit niet zo goed zou zijn even contact op te nemen; op zich was de foto wat wazig en ik had het prettig gevonden vooraf eerst afstemming dan gewoon... ik had vantevoren aangegeven als de kwaliteit niet zo goed zou zijn even contact op te nemen; op zich was de foto wat wazig en ik had het prettig gevonden vooraf eerst afstemming dan gewoon produceren en verzenden. Beetje jammer..

Reactie fotoopglas.nl:

Hartelijk dank voor uw positieve review!

Voor de 3e keer een foto op glas besteld. Goede kwaliteit, heldere kleuren. Op het grotere formaat van 1,20 breed is prachtig.

Goede kwaliteit en snelle levering

P.J. H

Zeer correcte afhandeling van mijn bestelling. Vlotte afhandeling van de bestelde producten. Keurig en degelijk verpakt en het product zelf van uitstekende kwaliteit !

Duidelijke website, snelle levering en zeer deugdelijk verpakt.

Ik had twee producten tegelijk besteld. Werden afzonderlijk met een paar dagen verschil bezorgd. Dat kan volgens mij efficiënter en dus goedkoper

Ik kreeg een foto op glas thuis bezorgd met vrij duidelijke afdrukfouten, na telefonisch contact met een heel vriendelijke heer
kreeg ik 2 dagen later een nieuw exemplaar in de bus na dat ik "...
kreeg ik 2 dagen later een nieuw exemplaar in de bus na dat ik " fotoopglas" eerst een mail met foto van de fout bezogde

Xavie

Goeie kwaliteit foto's alleen lange levertijd. Zelfs langer dan staat aangegeven. Had een foto besteld die voor mijn vrouw verjaardag zou komen helaas kwam het pas een dag erna. Stond ik daar zonder... Goeie kwaliteit foto's alleen lange levertijd. Zelfs langer dan staat aangegeven. Had een foto besteld die voor mijn vrouw verjaardag zou komen helaas kwam het pas een dag erna. Stond ik daar zonder kado.

Leuke korting acties

Werken met postNL ipv GLS.
Hun track en tracé is erg onduidelijk.

Mooie producten erg blij mee!

Mooie bedrukking van de foto!

Ik heb een sleutelhanger besteld. Maar plastic clipje waarmee het fotootje aan het ringetje is bevestigt is wel snel los. Misschien is dat wel een verbeter puntje?