8.2/10
8.2/10

Twee foto's besteld, bestelproces vlot doorlopen, resultaat was niet naar tevredenheid

Erg donker geworden en niet heel scherp, terwijl de aangeleverde bestanden wel goed waren.

De afdrukken zijn mooi en van prima kwaliteit

Het afwikkeltraject is niet duidelijk. Hoe lang het duurt tot een bestelling verzonden wordt is niet duidelijk. Bij 2 bestellingen ook 2 keer een tracking code gekregen die niet herkend werd door gls

Goede, snelle service.

Patricia

Afgelopen week heb ik een valentijns actie bij jullie besteld. Op de site stond vermeld dat wanneer de foto VOOR vrijdagmiddag 12.00 uur besteld zou zijn. Hij voor Valentijnsdag (zondag) binnen zou... Afgelopen week heb ik een valentijns actie bij jullie besteld. Op de site stond vermeld dat wanneer de foto VOOR vrijdagmiddag 12.00 uur besteld zou zijn. Hij voor Valentijnsdag (zondag) binnen zou zijn. Ik heb een foto van 40 bij 60 besteld op donderdag ochtend. De foto was niet voor zondag binnen. Maar precies 1 week na de bestelling is hij geleverd. Ik heb contact gezocht via fb en daar werd mij verteld dat de actie niet geldt voor de maat die ik had besteld. Dit heb ik niet op de site gelezen en de informatie ook nergens terug gevonden. Ik had bewust voor dit bedrijf gekozen zodat ik zeker wist dat hij op tijd binnen zou zijn. Maar dat was helaas niet zo. Daar heb ik wel even heel erg van gebaald. Hierdoor had ik geen valentijns kadootje op de dag dat ik het wilde geven.
Eenmaal de foto ontvangen ben ik zeker wel tevreden over de kwaliteit.

Het product dat geleverd is, is van prima kwaliteit.

Duidelijker op de site zetten als er een afmeting niet aan de actie meedoet.

Suzanne van Winsen

Prima kwaliteit, klantvriendelijke helpdesk en snelle levering, leuke kortings-acties. Niets op aan te merken!

Goede kwaliteit print en onbeschadigde levering door goede verpakking. Kortings actie was een prima reclame stunt, heeft mij direct doen bestellen.

Ben uitstekend tevreden over het traject van bestellen t/m levering van het product

Voor onze dochter in het buitenland hadden we een herinnering nodig voor op de grafsteen van haar overleden partner.
Hiervoor zijn we uitstekend geadviseerd en de bestelde foto's is binnen 1...
Hiervoor zijn we uitstekend geadviseerd en de bestelde foto's is binnen 1 week geleverd. Top!!

Hallo Anoniem,
Bedankt voor het nemen van de tijd voor deze review.
Fijn om te horen dat de dienstverlening en het product goed geleverd zijn.
Nogmaals bedankt voor het invullen van deze...
Hallo Anoniem,
Bedankt voor het nemen van de tijd voor deze review.
Fijn om te horen dat de dienstverlening en het product goed geleverd zijn.
Nogmaals bedankt voor het invullen van deze review.

M.van Engelen

Bestelgemak en Prijs zijn erg goed. Zodra je bestelling hebt geplaatst, krijg je direct een mail en word je goed op de hoogte gehouden van de levering.

Go zo Door !

Hallo M. van Engelen,
Want ontzettend fijn om te horen dat u zo tevreden bent over onze service en producten.
Dit horen we graag!
Marieke...
Hallo M. van Engelen,
Dit horen we graag!
FotoOpGlas.nl

Heel snel geleverd en goede kwaliteit, zowel foto's op plexiglas als canvasfoto's

Snelle levering, goede kwaliteit

Prima!

Goedemorgen,
Bedankt voor je positieve feedback.
Fijn om te horen dat je zo enthousiast bent over onze producten.
FotoOpGlas.nl

zag er kwalitatief goed uit

zat geen materiaal bij om het op te hangen, zou wel handig/ praktisch zijn

Hallo Anoniem ,
Bedankt voor je positieve reactie en de tijd die je hebt genomen om een review te schrijven.
Hallo Anoniem ,
Ik zie dat je als verbeterpunt hebt aangegeven dat er geen ophangsysteem bij zat. Ik heb je bestelling erbij gehad en ik zie dat je hebt gekozen voor de optie: geen ophangsysteem. Dit is de reden dat je deze niet meegeleverd hebt gekregen. Je kunt nog een ophangsysteem (zijkant) nabestellen als je dat zou willen? Je kunt het beste mailen naar: info@fotoopglas.nl
Nogmaals bedankt voor je tijd om deze review in te vullen.
FotoOpGlas.nl

Super gemaakt super verstuurt supersnel!

Snel geleverd goed prijs

Hallo Patty,
Ontzettend bedankt voor je review.
Super om te horen dat je zo enthousiast bent over alle facetten van onze dienstverlening.
Marieke...
Hallo Patty,
Ontzettend bedankt voor je review.