8.2/10
8.2/10

Postnned

Prima ervaring, vooraf tel. contact gehad en een voorbeeld toegestuurd gekregen via de mail.
Eindresultaat was een scherp bedrijfslogo op het plexiglas.

Bestelgemak en een goed eindresultaat is voor ons wel doorslaggevend om herhaaldelijk producten te bestellen bij
Foto op glas.nl

Van der made

Super bedrijf wat erg behulpzaam is als je vragen hebt over bestellingen die je wil doen of betreft foto's die je hebt om af te drukken. Snel en duidelijk antwoord, zoals het hoort ! Je bestelling... Super bedrijf wat erg behulpzaam is als je vragen hebt over bestellingen die je wil doen of betreft foto's die je hebt om af te drukken. Snel en duidelijk antwoord, zoals het hoort ! Je bestelling wordt snel en netjes verpakt geleverd met duidelijke beschrijving over het ophangen van je foto op glas.
Met andere woorden; een top bedrijf met een top klanten service ! Ik zou hier zo weer een bestelling plaatsen !

Klantenservice en snelle levering !

puk

Mooi product

Mooi product, snelle levering

Be

De kwaliteit van de geleverde producten is heel goed. Maar tot 2x toe was de levering te laat. Voor de kerst nog een foto besteld en het formaat aangepast, zodat het nog voor de kerst geleverd zou... De kwaliteit van de geleverde producten is heel goed. Maar tot 2x toe was de levering te laat. Voor de kerst nog een foto besteld en het formaat aangepast, zodat het nog voor de kerst geleverd zou worden. Helaas kwam het, zonder enig bericht, pas de dinsdag na de kerst. Een bericht ingeklopt bij de bestelling, maar ook daar helaas geen enkele reactie op gekregen.

Kwaliteit van geleverde producten is uitstekend.

Levertijd nakomen zoals beloofd, en bij eventuele vertraging een mail sturen. En reageren op een bericht op de eigen site, zou ook fijn zijn.

Eerste foto was niet goed. Kan gebeuren. Nieuwe foto aangeleverd. Kon wel maar ander formaat. Prima. Wil ik wel eerst een voorbeeld zien en de evt kosten weten. Daar vraag ik ook naar. Krijg ik weer... Eerste foto was niet goed. Kan gebeuren. Nieuwe foto aangeleverd. Kon wel maar ander formaat. Prima. Wil ik wel eerst een voorbeeld zien en de evt kosten weten. Daar vraag ik ook naar. Krijg ik weer mail dat die eerste foto niet goed was. Grrrr. Zal ik het nog redden voor de kerst???? Stuur even een voorbeeld. Laat weten of de prijs veranderd. Klaar. Beetje jammer dit.

Iets vlotter verloop. Mijn vragen beantwoorden.

Reactie fotoopglas.nl:

Goedemiddag,
Bedankt voor je review.
Vervelend dat je de informatie niet als helder hebt ervaren.
Goedemiddag,
Bedankt voor je review.
Vervelend dat je de informatie niet als helder hebt ervaren.
Ik heb even gekeken in onze mailbox, hierin zie ik dat er op 10 december een voorbeeld is gestuurd naar je. Dat heeft net langs elkaar heen gelopen met feedback via deze weg.
Ik hoop dat je met het eindresultaat erg tevreden bent en dat je toch een positief gevoel hebt overgehouden aan het contact met mijn collega.
Marieke Helder
FotoOpGlas.nl

Duidelijk en helder voor een prima prijs.

Duidelijk en helder

De kwaliteit van de geprinte foto is niet denderend. Foto aangeleverd op hoge resolutie (van een Canon EOS 5d III) maar het lijkt of er ergens in het productie-proces gecomprimeerd is.

F.B.A. Bolluijt

Goede informatie en snelle levering

Alex

Mooi resulltaat, gebruikte bezorgdienst wel slecht.

Opties op de website, bestel process doorlopen

Gebruik maken van GLS, haalt het hele idee van 'Spoed' bestelling weg

Donald Graave

Ik hoop dat ik de 25ste deelnemer ben, want ben nog steeds aan het wachten op me ophangsysteem voor me grote foto op glas van 150 bij 100! Het is een mooie foto alleen heb ik nu al 3 keer achteraan... Ik hoop dat ik de 25ste deelnemer ben, want ben nog steeds aan het wachten op me ophangsysteem voor me grote foto op glas van 150 bij 100! Het is een mooie foto alleen heb ik nu al 3 keer achteraan gebeld! Morgen hoort het binnen te komen. Verder aan de telefoon netjes geholpen

Hermien Giskes

zie boven