8.2/10
8.2/10

Cor

Bestellen gaat makkelijk en betalen ook.
Bestellen gaat makkelijk en betalen ook.
Echter, er wordt veel beloofd en weinig gedaan. Daarmee doel ik op latere levering dan beloofd en slechte communicatie. Incomplete levering waarbij nazending van de ontbrekende artikelen ook weer veel wordt beloofd en weinig wordt gedaan.

Redelijke prijs/kwaliteits verhouding

Veel beloven, weinig doen......
Veel beloven, weinig doen......
Ga eens bij jezelf te raden hoe je dit kunt verbeteren. Communicatie richting klant verbeteren en beloftes nakomen anders hou je geen klant meer over want er is geen betere/ slechtere reclame dan mond op mond reclame

Prima communicatie en snelle verwerking van de order

Geweldig!

Super mooi product

Dennis van Dijk

Niet alle honden stonden op de foto. terwijl op het aangeleverde bestand er wel 4 stonden. Maar dit is echt keurig opgelost door Matthijs. Nogmaals mijn dank hiervoor.

Kwaliteit
Aftersales

Iets meer duidelijkheid bij het online bestellen

Ineke

Heb één orde besteld (twee foto's) achteraf bleek dat er een foto niet geschikt was op dit formaat. De helft van de orde is geproduceerd waardoor ik nu twee verschillende afmetingen heb.

Ze blijven communiceren.

Orders goed bekijken en indien er nog communicatie is over een order dan NIET alvast gaan produceren. Zo ontstaan er fouten en ontevredenheid onder de klanten.

Boris

Al eerder besteld, ze leveren mooi drukwerk op plexiglas. Na bestelling kwam ik erachter dat er een tijdelijke korting gold. Jammer, had ik zelf niet op tijd gezien. Een mailtje aan gewaagd, en... Al eerder besteld, ze leveren mooi drukwerk op plexiglas. Na bestelling kwam ik erachter dat er een tijdelijke korting gold. Jammer, had ik zelf niet op tijd gezien. Een mailtje aan gewaagd, en direct antwoord dat ze de korting alsnog zouden verrekenen. Binnen twee dagen had ik het kortingsbedrag terug op mijn rekening. Hele nette service!

Mooi drukwerk, vlotte bestelling en levering, nette service achteraf!

Diana

Makkelijke website, foto op glas ziet er mooi uit!

Gebruiksgemak

Verschillende malen besteld

eenvoudig te bestellen. Redelijk snelle levering van goede kwaliteit

maken van een collage meermalen mislukt en toen maar niet meer geprobeerd

Fred

Geweldige service hebben wij persoonlijk ervaren.

Duidelijkheid, mooie heldere beelden eerlijke informatie.
En men kan ook een kleine afdruk laten maken, de meeste beginnen pas met 20x20cm

Geen TOP Zo

Linda

Goeie service,duidelijke site.Levering was even spannend,maar dat lag meer aan de bezorging .Kwam een half uur voordat ik het nodig had binnen.Ze vond het een mooi kado,dus prima!