8.2/10
8.2/10

Brouwer

Goeie service desk

Beter zichtbaar op de site hoe je foto wordt..
1 van de 3 viel me namelijk zwaar tegen.... Andere 2 heel scherp de andere wazig zonde van de foto en het geld...
Zou deze graag omruilen...
Beter zichtbaar op de site hoe je foto wordt..
Zou deze graag omruilen indien mogelijk

Rob

Recent 2 foto's op glas besteld, waarvan 1 foutief 'uitgesneden'. Na melding is dit door fotoopglas direct uitgezocht en binnen een uur terug gerapporteerd. Bleek helaas mijn fout te zijn. Het snel... Recent 2 foto's op glas besteld, waarvan 1 foutief 'uitgesneden'. Na melding is dit door fotoopglas direct uitgezocht en binnen een uur terug gerapporteerd. Bleek helaas mijn fout te zijn. Het snel oppakken van een melding komt professioneel over. Nieuwe bestelling werd snel geleverd.

Kwaliteit

Bij bestelprocedure extra aandacht vestigen op belang van verhoudingen 4:3 etc.

Marleen van Gompel / van Loon best BV

Heb al jarenlange ervaring met jullie bedrijf.

Makkelijk te bestellen en vrij snelle levering

Had gevraagd om links en rechts boven 'n gat in te maken en dit was deze keer niet gedaan.
Maar heb het hier laten doen.

E. de Bok

Mijn bestelling was in eerste instantie geannuleerd. hierdoor veel geregeld gehad en uiteindelijk 2 bestellingen ontvangen terwijl ik er maar 1 moest hebben.

Als je een vraag of een klacht hebt word je goed geholpen.

Blijf duidelijk aangeven bij welke site er bestelt is.
Bijv. ik heb zelf bestelt op fotoopglas.nl alleen kreeg een mail waar in stond fotoophout.nl

Mario Hofstee Fotografie

Snelle leverring en super kwaliteit. Ben zeer tevreden!

Snelheid van levering

Website niet overal even duidelijk, met name op het bestellen.

M. Lammers

Snelle levering. Prima resultaat

Kwaliteit is prima

Hulpvaardig en netjes

order goed verwerken. Foto's wel geleverd maar ophangsysteem niet.

Castalima

Over de service hebben we geen klachten deze waren top!! Alles proper en zorvulgdig geleverd..

Goede service!!!

Meerdere acties op jaar voor vaste klanten en eventueel pro account!!!

Tim Ming Tang

Goede ervaring. Ik heb een foto op plexiglas besteld en heel tevreden over kwaliteit, verpakking en levering.
Was wel met een actie van sinterklaas, waarbij er gezegd werd dat de levering voor sinterklaas er zou zijn, maar dat was niet gebeurd. Op zich niet erg, maar misschien omdat het naar Belgie verstuurd moest worden, dat het langer duurde via GLS, verstuurd op 1/12, maar afgeleverd 7/12.

duidelijke website met heel goede voorbeelden van hoe het eruit gaat zien.

Je kan vermelden dat pakketten naar Belgie langer duren bijvoorbeeld indien afleveradres Belgie is.
Daarnaast vond ik de ophangstukken best wel prijselijk, hoewel ik moet toegeven dat ik niet vergeleken heb met andere winkels of doe het zelf zaken.

Ingrid

Helaas hebben wij afscheid moeten nemen van onze trouwe viervoeter.
Wij wilde graag een sprekende foto van haar en dat is zeker gelukt met de foto op plexiglas die wij hebben besteld. Helaas hebben wij afscheid moeten nemen van onze trouwe viervoeter.
Onze dank hiervoor

Eenvoudig en duidelijke uitleg, snelle en keurige verzending