8.2/10
8.2/10

Montfrooy Foto-Grafische-Productie

Advies waar nodig altijd op maat.

Goed, netjes en altijd met zorg verpakt. Probleem oplossend en doet niet moeilijk. Als fotograaf heel fijn om met zulke bedrijven te mogen werken

Persoonlijk zou ik het fijn vinden om meer verschil in prijs te zien als bedrijf die besteld ten opzichte van de particulier die ook kan bestellen bij u.

Den Adel

De foto is niet kleurecht afgedrukt. Hij is veel te geel en dof (beschermfolie hebben we er af gehaald). Zeer ontevreden over de kwaliteit van de afdruk. Bovendien duurde de levering langer dan op... De foto is niet kleurecht afgedrukt. Hij is veel te geel en dof (beschermfolie hebben we er af gehaald). Zeer ontevreden over de kwaliteit van de afdruk. Bovendien duurde de levering langer dan op de website werd beloofd

afdruk verbeteren, levering sneller

Dooren

Positief

Ik mis Bewerk mogelijkheid van foto in het kader van een gekozen formaat van de afdruk

Ruben Mijnten

Foto op glas besteld samen met mijn vriendin, foto is helder en scherp.
Helaas in eerste instantie geleverd met beschadiging en later in een verkeerde maat.
Na contact is dit zeer...
Foto op glas besteld samen met mijn vriendin, foto is helder en scherp.
Na contact is dit zeer netjes opgelost, de service en klantvriendelijkheid is heel erg goed!
Wij blijven zeker terug komen voor toekomstige foto's.

Service en klanttevredenheid.

Reactie fotoopglas.nl:

Bedankt voor je feedback! Vervelend om te horen dat het met beschadiging is geleverd en ook in het verkeerde formaat. Fijn dat onze klantenservice het goed opgelost heeft en goed om te horen dat je... Bedankt voor je feedback! Vervelend om te horen dat het met beschadiging is geleverd en ook in het verkeerde formaat. Fijn dat onze klantenservice het goed opgelost heeft en goed om te horen dat je bij ons terug blijft komen! Tot een volgende keer!

Wouter

Foto op plexiglas laten afdrukken. Kwaliteit en snelheid beide erg goed!

Prijs/Kwaliteit

Nee

Reactie fotoopglas.nl:

Goedemorgen Wouter, bedankt voor je positieve review! Met vriendelijke groeten, www.fotoopglas.nl

1e bestelling geplaatst

Eenvoudig te gebruiken website

Volhouden zo

Reactie fotoopglas.nl:

Goedemorgen, enorm bedankt voor uw review! met vriendelijke groet, www.fotoopglas.nl

Gewoon gewonden op internet via google. site zag er netjes uit en leek makkelijk te regelen

makkelijke manier van maken en bestellen

nvt

Reactie fotoopglas.nl:

Goedendag, ontzettend bedankt voor uw positieve review. Met vriendelijke groet, www.fotoopglas.nl

Snelle levering goede kwaliteit makkelijk te bestellen

Makkelijk te bestellen

Reactie fotoopglas.nl:

Hartelijk dank voor uw review! Met vriendelijke groet, www.fotoopglas.nl

Elisabeth

Op vrijdag avond heb ik mijn bestelling gedaan. En dinsdag kon ik mijn pakketje al in ontvangst nemen. Ik vond het reuze spannend dit was nl de eerste keer dat ik een foto op rvs heb laten maken. En... Op vrijdag avond heb ik mijn bestelling gedaan. En dinsdag kon ik mijn pakketje al in ontvangst nemen. Ik vond het reuze spannend dit was nl de eerste keer dat ik een foto op rvs heb laten maken. En echt waar het is fantastisch mooi geworden. Top. Ben zo blij. De volgende foto zeker weer bij jullie!!!

Het eenvoudige gebruik van de site. Bovendien zo mooi en snel.

Reactie fotoopglas.nl:

Goedemorgen Elisabeth, nog bedankt voor je leuke review en veel plezier van je foto toegewenst! Met vriendelijke groet, www.fotoopglas.nl

Gevonden via internet. Nog nooit eerder van gehoord.

Niet in het bijzonder.

Ik had uit de info niet begrepen dat het gewoon door de brievenbus gegooid zou worden. Op de aangekondigde leverdatum de hele dag thuis gebleven. Niet op die datum geleverd. Geen antwoord op mijn... Ik had uit de info niet begrepen dat het gewoon door de brievenbus gegooid zou worden. Op de aangekondigde leverdatum de hele dag thuis gebleven. Niet op die datum geleverd. Geen antwoord op mijn mail gekregen.