8.2/10
8.2/10

Helemaal geweldig, van A tot Z!

Duidelijk en snelle levering

Tom Dirksen

Ondanks dat het 'maar' om een foto gaat, weten jullie er beslist iets moois en kwalitatief goeds van te maken.

Je hebt met de foto op glas iets aan de muur hangen waar je terecht trots op kunt zijn.

De optie om enige mate aan controle uit te oefenen bij het afdrukken van de foto zou eigenlijk niet nodig moeten zijn maar standaard worden toegepast bij iedere foto.
Als klant weet je niet...
Als klant weet je niet altijd waar je op koet letten en jullie wel. Doe dat dan gewoon even!

Christel de Swart

Goed geregeld, snelle service. Echt top!

Ik stuurde een e-mail omdat ik op de site niet wist hoe ik een collage op glas moest aangeven. Ik kreeg dezelfde dag een antwoord via e-mail met de oplossing om alles via e-mail aan te leveren. Top... Ik stuurde een e-mail omdat ik op de site niet wist hoe ik een collage op glas moest aangeven. Ik kreeg dezelfde dag een antwoord via e-mail met de oplossing om alles via e-mail aan te leveren. Top service!

een collage doorgeven via de site is ingewikkeld.

c dijkgraaf

Bij foto op glas heb ik een foto op plexiglas besteld . Ik was heel erg goed te spreken over de prijs/kwaliteit vehouding.
Ik ga hier zeker vaker bestellen.

snelle levering .
zeer goede kwaliteit.
goed beschermd met verzending.
aantrekkelijke prijzen.

vermelden dat prijzen exclusief btw zijn, je ziet het pas bij afronden van bestelling.

Bedrijf gevonden via internet, duidelijke website, goede en prompte afwikkeling van de orde

snelle en vriendelijke reactie op vraag, correcte afwikkeling order, kwaliteit eindproduct

De informatie omtrent levertijdstip (track & trace) is te laat. Je weet pas hoe laat bezorgd wordt, als het product er is.
Bij een zodanig belangrijk product wil je als ontvanger geen risico...
Bij een zodanig belangrijk product wil je als ontvanger geen risico lopen om de bestelling te missen en dat betekent dan de hele dag thuisblijven. Dus snellere/eerdere informatie over de track & trace fasen.

uschi

Zeer goed

fair,goede kwaliteit en service

G. van Beurden

Goede kwaliteit foto maar het bestelde "ophangsysteem" is veel te duur voor zo'n beugeltje met 2 schroefjes. Daar komt nog bij dat deze schroefjes te lang zijn. Dus, mocht ik er niet op bedacht... Goede kwaliteit foto maar het bestelde "ophangsysteem" is veel te duur voor zo'n beugeltje met 2 schroefjes. Daar komt nog bij dat deze schroefjes te lang zijn. Dus, mocht ik er niet op bedacht zijn geweest, dan had ik een foto mét gaatjes gehad.

Goede kwaliteit

Ophangsysteem stelt niets voor, voldoet niet omdat bijbehorende schroefjes zijn te lang. En €3,47 is veel te duur voor dit "ophangsysteem".

Erg goed. Prijs/kwaliteitsverhouding uitstekend. Snelle levering.

Eindproduct erg mooi, zeer tevreden. Snelle levering.

Geen reactie op mail gehad maar waarschijnlijk had de meegeleverde foto toch voldoende pixels om de foto mooi te kunnen afdrukken. Eindresultaat was prachtig.

Reactie fotoopglas.nl:

Hallo Anoniem,
Bedankt voor je review. Fijn om te lezen dat je enthousiast bent over het product.
Hallo Anoniem,
Ik heb gezocht op je e-mailadres, helaas kan ik geen email vinden. Onze standaard is om te reageren binnen 24 uur, ontzettend vervelend daarom dat je geen reactie hebt gehad. Onze excuses hiervoor!
Nogmaals dank voor het invullen van deze review.

Tamara

Waardeloze kwaliteit

Ik heb twee fotoblokken besteld bij fotoopglas.nl. Mijn ervaring met Foto op Glas is in één woord SLECHT. Ik werd niet op de hoogte gehouden van de voortgang van de bestelling. Ik kreeg namelijk... Ik heb twee fotoblokken besteld bij fotoopglas.nl. Mijn ervaring met Foto op Glas is in één woord SLECHT. Ik werd niet op de hoogte gehouden van de voortgang van de bestelling. Ik kreeg namelijk geen mail dat mijn bestelling verstuurd was en ook geen track en trace code. Opeens stond de bezorger voor de deur. Hij was verontwaardigd, want de bestelling was verstuurd als brievenbuspakket, maar het paste niet door de brievenbus, terwijl we een normaal formaat brievenbus hebben. De fotoblokken waren mijns inziens niet goed verpakt, en al helemaal niet voor een brievenbuspakketje. Als het door de brievenbus zou passen zou het namelijk een flink stuk naar beneden vallen. Er zat verder ook geen factuur of iets dergelijks in de verpakking, en nergens was te zien wie de afzender is. Dat komt erg onpersoonlijk en amateuristisch op mij over.
En de kwaliteit is helaas ook niet om over naar huis te schrijven. De achterkant van de blokken is enorm kwetsbaar. Er zit geen beschermlaag of iets dergelijks over. Ik stootte per ongeluk de blokken tegen elkaar, waardoor er nu een hap in de foto zit. Sowieso waren de randjes al wat kaal toen ik de fotoblokken uit de verpakking haalde. Op deze manier verwacht ik niet dat de blokken lang mee zullen gaan. Ik heb een vergelijkbaar product eerder bij een concurrent besteld; daar was de foto netjes verwerkt in het blok, waardoor de foto niet open en bloot aan de achterkant zit. Dat maakt dat de foto ook niet kan beschadigen. Daarnaast vond ik de foto's redelijk korrelig; de pixels zijn goed te zien. Dit terwijl Foto op Glas de kwaliteit van de foto wel heeft goedgekeurd.
Al met al vind ik het product het geld niet waard. Volgende keer bestel ik wel bij de concurrent. Ik durf de fotoblokken nauwelijks meer aan te raken, want bij de minste aanraking beschadigt de foto al. Wat mij betreft had er op z'n minst een waarschuwing in de verpakking moeten zitten dat de achterkant erg kwetsbaar is. Maar wat nog beter is: zorg ervoor dat de achterkant van de foto niet open en bloot ligt, maar verwerk het in het blok of doe er een beschermlaag over. Voor mij nooit meer Foto op Glas!