koppenaal

Goede service , zeer behulpzaam en mooie afdrukken

Ik ben zeer tevreden over jullie site, de wijze waarop ik gemakkelijk mijn eigen draai kon geven aan het foto-album en de mogelijkheden hierin. Ondanks de vele mogelijkheden was het voor een leek... Ik ben zeer tevreden over jullie site, de wijze waarop ik gemakkelijk mijn eigen draai kon geven aan het foto-album en de mogelijkheden hierin. Ondanks de vele mogelijkheden was het voor een leek zoals ik heel simpel om er iets moois en professioneels van te maken! Ik heb meteen andere vakantiefoto's opgezocht om daar ook een boekje van te maken, vanwege mijn goede ervaringen met deze website. Het was er ook sneller dan aangegeven, erg fijn!

De enige opmerking is dat er bij het randje aan de onderkant een klein bobbeltje inzat, dit had strakker gekund. Maar dat is echt geen enkel probleem verder hoor! Dat zien alleen de echte perfectionisten zoals ik.

Keep up the good work dus!
Super tevreden met de kwaliteit.

Marieke

Makkele site en super snelle levering met track and trace code .heel fijn!

Hans Rentema

Goed product makkelijk in gebruik voldoende tools.

Goede service en snel antwoord bij vragen.

astrid

Goede en snelle service
prima kwaliteit

Mooie losse prints ontvangen en goede service. De losse foto's waren per ongeluk dubbelzijdig geprint en ik kreeg meteen kostenloos nieuwe. De losse prints 35×40 (per 5) zijn goed te gebruiken voor... Mooie losse prints ontvangen en goede service. De losse foto's waren per ongeluk dubbelzijdig geprint en ik kreeg meteen kostenloos nieuwe. De losse prints 35×40 (per 5) zijn goed te gebruiken voor presentaties op bijvoorbeeld een fotoclub en minder duur dan wanneer je ze ergens anders los bestelt. Snelle levering.

Jeanne Teunissen

Ja heel goede ervaring, het was een gokje, omdat ik de naam niet kende. Ik ben helemaal tevreden.

Idil Hussein Mohamood

Ik had last minute tijdens de hemelvaarts dagen een foto album besteld. Helaas kon dit in eerste instantie niet op tijd aankomen ivm hemelvaart. Toch contact opgenomen met het bedrijf en kreeg heel... Ik had last minute tijdens de hemelvaarts dagen een foto album besteld. Helaas kon dit in eerste instantie niet op tijd aankomen ivm hemelvaart. Toch contact opgenomen met het bedrijf en kreeg heel snel een respons. Binnen twee dagen had ik het fotoalbum binnen en ook nog optijd voor de verjaardag van mijn neefje.

Heb veel emailcontact gehad met het bedrijf en ze waren ENORM klantvriendelijk. Als opstartend fotografe zal ik hier vaker bestellingen doen. Het is zeker een aanrader!!

Hele mooie fotoalbums binnen gekregen. Prima kwaliteit en goede prijs.