Marc Monden

Wij hebben enkele weken terug een fotoboekje besteld van het verjaardagsfeest van onze ouders.
Het fotoboekje was zeer mooi en we zijn ook dik tevreden van de leveringservice.

Goede kwaliteit van het fotoalbum, heldere communicatie, goedkoop.

Snel, betrouwbaar, goed opgebouwd. De site met de bewerking van de foto's/album reageert soms een beetje draag. En het zou handig zijn om de bestelling precies te kunnen bekijken, het is namelijk... Snel, betrouwbaar, goed opgebouwd. De site met de bewerking van de foto's/album reageert soms een beetje draag. En het zou handig zijn om de bestelling precies te kunnen bekijken, het is namelijk niet echt duidelijk WAT men bestelt (misschien lege pagina's?)

Anita van Zetten

Geachte, prettig contact gehad , ik heb in verleden met jullie al meerdere fotoboeken gemaakt, maar mis wel dingen en er zijn opsie 's die soms niet aangeboden worden. kaders , vet gedrukt word niet... Geachte, prettig contact gehad , ik heb in verleden met jullie al meerdere fotoboeken gemaakt, maar mis wel dingen en er zijn opsie 's die soms niet aangeboden worden. kaders , vet gedrukt word niet in elke schrijf stijl ondersteund. nu hoorden ik dat dit komt omdat je online fotoboek kan maken. was sneller geleverd dan de 7 dagen dus blij verrast. verder meer plaatjes ,meer assortiment zo fijn zijn.
blije schoonouders met boek dus missie geslaagd

Maandag 8 fotoboekjes besteld en woensdag al in huis klasse.
zijn mooie fotoboekjes geworden, ik ben er blij mee

Mooie kwaliteit, snelle levering!
Mooie kwaliteit, snelle levering!
Tip: bij het gebruikmaken van een foto-opstelling kun je geen foto verwijderen zonder het hele opstelvakje weg te halen. En deze komt niet meer terug, tenzij je alle vakjes handmatig verwijderd en opnieuw instelt. Dat vergt veel tijd. Misschien is daar een oplossing voor? Verder zeer tevreden met de mogelijkheden van achtergrondjes (mag natuurlijk uitgebreid- hoe meer hoe leuker) en plaatjes.

Super makkelijk programma zeer te vreden

Was de eerste keer,maar het was geweldig.

L. Poelman

Snelle levering en mooi product. Prima service. En goed telefonisch contact.

Nancy Van der wolf

Mooi boek geworden.met hele heldere foto's
Erg blij mee