Ik heb hier een fotoboek besteld, helaas kon ik de tweede dag geen foto's downloaden, waar dit aan lag was niet bekend. Ik moest mijn boek zo snel mogelijk hebben gelukkig moest ik nog maar 2... Ik heb hier een fotoboek besteld, helaas kon ik de tweede dag geen foto's downloaden, waar dit aan lag was niet bekend. Ik moest mijn boek zo snel mogelijk hebben gelukkig moest ik nog maar 2 pagina's en heb ik die met iets anders op kunnen vullen.
Ik ben hiermee wel naar de klantenservice gegaan en heb toen een vouchercode gehad! De service was erg goed! De site was ook makkelijk in gebruik. Na een paar dagen kreeg ik het fotoboek binnen, de kwaliteit van de foto's is erg goed alleen wel jammer dat 2 foto's een kwartslag gedraaid zijn. Dit was niet aangegeven toen ik mijn boek besteld had.

Kortom een bedrijf waat nog wel het een en ander aan verbeterd moet worden, maar goede service tot nu toe!

Bart

Wij zijn meer dan tevreden over de kwaliteit van het fotoalbum. Levertijd was sneller dan verwacht.
Ook het maken van het album ging soepel en was eenvoudig.
Wat we ons wel afvragen is...
Ook het maken van het album ging soepel en was eenvoudig.
Wat we ons wel afvragen is waarom de eerste en laatste twee bladen ongebruikt zijn.

Reactie Fotoalbum.nl:

Beste Bart,
Fijn dat u tevreden bent over het fotoalbum.
Standaard wordt het fotoalbum voorzien van twee schutbladen. Één aan het begin en één aan het eind van het fotoalbum.
Met...
Beste Bart,
Fijn dat u tevreden bent over het fotoalbum.
Team Fotoalbum.nl

Claire

Super service, snelle levering en goede kwaliteit! Site is overzichtelijk en het album is gemakkelijk te maken. Zeker voor herhaling vatbaar!

Margriet

Snelle service en we hebben een mooi boekje ontvangen!

Manon

Super goede service! Goede kwaliteit.
Makkelijk en leuk online samen te stellen.

Christy

In het begin was het even zoeken omdat er op de pagina al twee grijzen vakken stonden om een foto in te zetten. Maar na maten ik verder ging met het inelkaar zetten kwam ik erachter dat die vakken... In het begin was het even zoeken omdat er op de pagina al twee grijzen vakken stonden om een foto in te zetten. Maar na maten ik verder ging met het inelkaar zetten kwam ik erachter dat die vakken voor mij niet fijn waren en ik liever zonder deed. Daarna ging het ook erg makkelijk.

Adriaan van den Bosch

Zeer tevreden, goed en zeer betaalbaar produkt.

Cees

Besteld, betaald, en keurig geleverd wat gevraagd werd. Door mijn stomme schuld alleen 2 keer een foto naast elkaar dubbel geplaatst. Dus tip aan gebruikers. Kijk goed voor u besteld.

Mooie kwaliteit voor een scherpe prijs. Makkelijk te maken en snel in huis!

Mandy Bijland

Super leuk resultaat! Wat erg leuk is, is dat je zelf per 2 pagina's de achtergrond(kleur) kunt kiezen. Nog leuker zou zijn als het per pagina kon. Een nadeel is dat het uitlijnen van de foto's niet... Super leuk resultaat! Wat erg leuk is, is dat je zelf per 2 pagina's de achtergrond(kleur) kunt kiezen. Nog leuker zou zijn als het per pagina kon. Een nadeel is dat het uitlijnen van de foto's niet super eenvoudig is. In mijn geval waren niet alle foto's van gelijk formaat en ik moest helemaal inzoomen om te kunnen zien of ik ongeveer gelijk zat.
Maar als je foto's allemaal hetzelfde formaat hebben is het een stuk makkelijker.
Ook zou het handig zijn als er een soort van lijn is waar je rekening mee moet houden in het midden zodat niet een deel van je foto's wegvalt bij vouwen. Ondanks dat zal ik zeker nog eens terugkomen. Prijs is ook aantrekkelijker dan die van de concurrent.