Gerard

Zeer prettig en vriendelijke klante service.

agnes

Super!
Alleen mischien nog wat beter inpakken met verzenden mijn album was aan de bovenkant wat beschadigd
Wat erg jammer is en ik heb er heel veel geld voor betaald ,(€114) Super!
Wat erg jammer is en ik heb er heel veel geld voor betaald ,(€114)
Maar verder ben ik super tevreden..
Ben alweer met mijn tweede boek bezig

Jorinde

Heel fijn. Makkelijk om het boekje te maken en het komt snel aan in goede kwaliteit

Jeroen

Album in elkaar klikken ging soepel en het resultaat was erg mooi!

Ik ben helemaal tevreden met het boek wat ik heb ontworpen. De kwaliteit was goed en vond het ideaal dat het ontwerp progamma de kwaliteit van de fotos aangeeft zodat je kan voorkomen dat je lage... Ik ben helemaal tevreden met het boek wat ik heb ontworpen. De kwaliteit was goed en vond het ideaal dat het ontwerp progamma de kwaliteit van de fotos aangeeft zodat je kan voorkomen dat je lage kwaliteit fotos te groot laat afdrukken waardoor ze niet meer scherp genoeg zijn.

Nadja

Fotoboek is van goede kwaliteit, contact met klantenservice was prettig!

Rene Nan

Mijn album is erg mooi geworden. De kwaliteit was prima. Mooie scherpte voor een goede prijs.

Lars Miguel

Zeer tevreden met mijn fotoboek! Snelle levering en goede kwaliteit foto's voor een degelijke prijs.

A rabs

Super bedrijf!!!

Lisa Duizings

Makkelijk te bewerken programma, snelle levering, mooie kwaliteit tegen een scherpe prijs. Al met al zeer tevreden!