Fotoboek besteld toen er een aanbieding was (goede deal)

Helemaal tevreden met het bestelde fotoalbum
mooie kwaliteit

Fiona de Vos

Zeer matig

Reactie Fotoalbum.nl:

Beste Fiona,
Jammer dat u niet tevreden bent over uw bestelling. We hebben inmiddels al contact met u opgezocht en horen graag wat u van onze oplossing vindt.
Alvast bedankt!
Met...
Beste Fiona,
Alvast bedankt!
Team Fotoalbum.nl

Wij zijn tevreden met het geleverde product.

Bep

Ik vind het jammer dat jullie mij er niet op hebben gewezen dat ik de kaft van het foto album verkeerd om had gedaan , achterkant voor en voorkant dus achter kant . Achteraf is da natuurlijk... Ik vind het jammer dat jullie mij er niet op hebben gewezen dat ik de kaft van het foto album verkeerd om had gedaan , achterkant voor en voorkant dus achter kant . Achteraf is da natuurlijk lochisch maar op dat moment zag ik het niet .
Ik had van andere mensen gelezen als er fouten waten je daar op gewezen werd.
Verder was ik wel tevreden over de kwaliteit
Ik moet fotoalbum.nl bedanken voor hun reactie en heb hun excuus aanvaard . Ook hebben ze mij te goed bon aan geboden daar voor.

jannie vos

Super tevreden. Ik had een fout gemaakt en had een tijdslimit maar Fotoalbum heeft mij uitstekend geholpen en voor een gereduceerde prijs de volgende dag opnieuw! chapeau!

Christophe

Super kwaliteit en heel snel geleverd. In amper 2 werkdagen in mijn brievenbus.
Papier van uitstekend kwaliteit.
Super tevreden. Zeker een aanrader.
TOP!!!

Daniel

Top kwaliteit, makkelijk in gebruik en snel geleverd!

Gerard

De boeken zagen er heel goed uit. Wij hadden 5 stuks besteld maar bij eentje waren de eerste twee bladzijden aan elkaar geplakt waardoor een bladzijde met foto's een klein beetje was beschadigd De boeken zagen er heel goed uit. Wij hadden 5 stuks besteld maar bij eentje waren de eerste twee bladzijden aan elkaar geplakt waardoor een bladzijde met foto's een klein beetje was beschadigd

Fotoalbum heeft direct met mij contact hierover opgenomen en per direct kosteloos een nieuw album gezonden.

fantastische service!

Mevr vd Moosdijk

Fotoalbum.nl heeft de gemakkelijkste software ooit voor het maken van het fotoboek. Meestal ben ik uren kwijt om een boek te maken, dat ging nu vele malen sneller! De kwaliteit van het boek was top!... Fotoalbum.nl heeft de gemakkelijkste software ooit voor het maken van het fotoboek. Meestal ben ik uren kwijt om een boek te maken, dat ging nu vele malen sneller! De kwaliteit van het boek was top! Het boek werd bovendien binnen 3 dagen geleverd, een dag sneller dan verwacht.