Alles is prima verlopen

Zeer positieve eerste ervaring. Ik bleek de foto niet goed geplaatst te hebben op de omslag van het album, want er zou een storende witte rand te zien zijn bij de vouw naar de binnenkant. Ik werd er... Zeer positieve eerste ervaring. Ik bleek de foto niet goed geplaatst te hebben op de omslag van het album, want er zou een storende witte rand te zien zijn bij de vouw naar de binnenkant. Ik werd er keurig op geattendeerd via de klantenservice en kon mijn project aanpassen en opnieuw plaatsen in de winkelwagen (zonder af te rekenen). Vandaaruit konden zij hem oppakken en verder verwerken. Heel prettig.

Supertevreden over de 2 foto albums die gemaakt zijn! Ook snelle levering

Wilhelmien Briels-Custers

Ik heb via jullie bedrijf drie fotoalbums gemaakt, wat me een beetje tegenviel was dat je geen thema kon kiezen. b.v. vakantie, geboorte verjaardagen enz. als je de album zelf maakt. verder goede... Ik heb via jullie bedrijf drie fotoalbums gemaakt, wat me een beetje tegenviel was dat je geen thema kon kiezen. b.v. vakantie, geboorte verjaardagen enz. als je de album zelf maakt. verder goede kwaliteit van de foto's in het album.
de albums waren binnen een week al bezorgd! helemaal top!
Ik ga zeker als ik weer een album ga maken kijken via jullie bedrijf.
mvg W. Briels

Frans Buitendijk

Goed basic eindproduct. De huidige software geeft je echter niet de mogelijkheden om makkelijk foto's van de ene naar de andere pagina te brengen. Een ander schikking an de foto's is daardoor te... Goed basic eindproduct. De huidige software geeft je echter niet de mogelijkheden om makkelijk foto's van de ene naar de andere pagina te brengen. Een ander schikking an de foto's is daardoor te ingewikkeld. Daardoor gebruik ik Fotoalbum alleen als er een aanbieding is. Recent gedaan voor een school om betaalbare albums te krijgen. Zelf ga ik liever voor Cewe.
Ook de bibliotheek van 'balloon's of tekeningen' die voor de verleuking beschikbaar zijn, is te klein. Voor kinderen niet aantrekkelijk. Omdat de foto's online staan duurt het te lang voordat je weer een overzicht hebt. Op het scherm spring je dan ook weer naar het begin van het album en moet je weer zoeken waar je gebleven was. Kortom je kunt er mee werken als de prijs niet meer dan <50% van de prijs is die jullie ervoor willen hebben.

Reactie Fotoalbum.nl:

Beste Frans,
Beste Frans,
Jammer dat u ons programma niet prettig vindt om mee te werken. Op dit moment werken we continu aan verbeteringen en hebben we enkele dagen terug nog een update uitgerold. We nemen uw feedback mee en gaan ons best doen om de gebruikerservaring te verbeteren.
Team Fotoalbum.nl

Mijn ervaring met fotoalbum.nl is goed. Het is een mooi fotoboek geworden. Echter heb ik 2 kanttekeningen , er zat een soort van stof op een van de pagina's, dat heb ik er met een doekje vanaf... Mijn ervaring met fotoalbum.nl is goed. Het is een mooi fotoboek geworden. Echter heb ik 2 kanttekeningen , er zat een soort van stof op een van de pagina's, dat heb ik er met een doekje vanaf kunnen halen en ik vond de wachttijd toch wel iets aan de lange kant. Maar verder prima!!

Mooie albums, scherpe afdrukken en snelle levering.

Paulina

Top Qualitaty!!! & top service!!
Ik heb mijn fotoboek over 3 dagen gekregen.
Ik heb paar fouten gemaakt maar gelukkig heb ik e-mail gekregen.
Zo kan ik mijn fouten gecorrigeerd.

Heleen

Jarenlang met fotoalbum.nl gewerkt. Er is gelukkig een nieuwe doorstart gemaakt.
Wat een fijne site. Gelukkig weer prachtige fotolijsten ontvangen!

Ik heb in korte tijd meerdere boeken gemaakt via Fotoalbum.nl. Een zeer gebruiksvriendelijk en easy programma met voldoende functionaliteiten. Ook het resultaat mag er zijn, mooi papier,... Ik heb in korte tijd meerdere boeken gemaakt via Fotoalbum.nl. Een zeer gebruiksvriendelijk en easy programma met voldoende functionaliteiten. Ook het resultaat mag er zijn, mooi papier, kleurgebruik etc.
Toen bleek dat er iets was misgegaan met het afdrukken van de laatste pgn van een van mijn boeken werd ik snel en vriendelijk geholpen per mail. Ik kreeg zelfs kosteloos een compleet nieuw album toegestuurd. Dat noem ik nog eens service! Hier dus een meer dan tevreden klant.