Aniek

Een prachtig fotoboek voor een mooie prijs! Snelle levering. Ben er super blij mee! Mijn volgende fotoboek ga ik hier zeker weer bestellen.

Stephan Peters

Ik ben een van de vele klanten die vorig jaar is opgelicht door fotoalbum.nl. Het verbaast me dat na de lancering van de nieuwe website alleen maar 5-sterren recensies staan. Die zijn er wellicht... Ik ben een van de vele klanten die vorig jaar is opgelicht door fotoalbum.nl. Het verbaast me dat na de lancering van de nieuwe website alleen maar 5-sterren recensies staan. Die zijn er wellicht door de websitehouders zelf gezet. Ik heb fotoalbums besteld, mijn geld is afgeschreven en ik heb verschillende klachten gestuurd. Ik heb nooit reactie mogen ontvangen. Deze recensie is dus een WAARSCHUWING. Doe geen zaken met dit bedrijf als je je geld niet kwijt wil raken. Afzender. Stephan Peters, Den Haag

Reactie Fotoalbum.nl:

Fotoalbum is onder een nieuwe eigenaar online, we proberen met alle gedupeerden van het oude fotoalbum.nl een passende oplossing te vinden. De recensies die u hier vindt zijn de recensies sinds de... Fotoalbum is onder een nieuwe eigenaar online, we proberen met alle gedupeerden van het oude fotoalbum.nl een passende oplossing te vinden. De recensies die u hier vindt zijn de recensies sinds de nieuwe lancering. Wilt u een mail sturen naar info@fotoalbum.nl dan doen we uiteraard voor u hetzelfde!

Nog maar pas ontdekt!

Heel goede ervaringen met dit bedrijf.
Erg tevreden over levering en product.
Ze houden zich aan hun afspraak!

In eerste instantie altijd goede ervaringen gehad met Fotoalbum.nl, tot op een zeker moment, toen ging het mis met de bestelling en levering. Ook de kwaliteit was niet meer wat het was.

Het bedrijf is nu opnieuw gestart en ik heb weer een album besteld, tot dus ver weer een goede ervaring!

Zeer positief

Prima ervaring gehad met jullie bedrijf!
Eerste keer maar prima boeken geleverd, snel en correct!

Mijn fotoboek is mooi geworden. Het programma vond ik gebruiksvriendelijk .
De prijs en kwaliteit zijn prima.
De volgende keer zal ik zeker hier weer een album maken.

Betty

Het fotoalbum was gemakkelijk te maken, werd snel geleverd en zag er prima uit. Ik ben tevreden!

Diana

Het vormgevingspakket leek in eerste instantie niet goed te werken. Downloaden van foto's ging erg traag. Na meerdere pogingen lukte het wel. Resultaat was echter top. Fijn prijs/kwaliteitverhouding.