8.8 / 10
231 beoordelingen

231 Reviews

Marijke

10/10

Prachtige kwaliteit voor prima prijs. Zeer snelle levering. Nog geen uitgebreide functies gebruikt. Ik ga binnenkort weer bestellen en dan gebruik ik meer functies. Vol vertrouwen dat dit goed zal... Prachtige kwaliteit voor prima prijs. Zeer snelle levering. Nog geen uitgebreide functies gebruikt. Ik ga binnenkort weer bestellen en dan gebruik ik meer functies. Vol vertrouwen dat dit goed zal gaan. Heel erg tevreden

Dylan Bertsch

10/10

Absoluut zeer tevreden over de snelle levertijd, de snelle reacties per mail en de kwaliteit!

10/10

'n heel mooi album ontvangen en omdat er wat fout was in het boek wilde ik het graag terug kijken op de pc maar helaas kon ik dat niet vinden en heb ik dus gevraagd aan de klantenservice toen kreeg... 'n heel mooi album ontvangen en omdat er wat fout was in het boek wilde ik het graag terug kijken op de pc maar helaas kon ik dat niet vinden en heb ik dus gevraagd aan de klantenservice toen kreeg ik 'n link om het boek nog te kunnen bekijken en helaas kon ik zien dat het mijn eigen fout was en nu kreeg ik toch 'n nieuw boek ik moest het aanpassen en opnieuw insturen en ik kreeg het boek helemaal gratis opnieuw opgestuurd.
Wat 'n goeie service zeg dat heb ik nog nooit meegemaakt en het boek is heel mooi en nu helemaal goed.

10/10

Snelle en correcte levering. Fotoboek was gebruikersvriendelijk in elkaar te zetten. Goeie kwaliteit voor een zeer goede prijs!

Tom Manse fotografie

8/10

Keurig album ontvangen tegen een redelijke prijs. Bij het invoeren van de foto´s zijn de grenzen van de kaders niet helemaal duidelijk aangegeven. Met name in het midden op de scheiding van linker... Keurig album ontvangen tegen een redelijke prijs. Bij het invoeren van de foto´s zijn de grenzen van de kaders niet helemaal duidelijk aangegeven. Met name in het midden op de scheiding van linker en rechterpagina is de overlap moeilijk te zien.
Jammer dat het album alleen online gemaakt kan worden. Ik geef les bij een fotoclub waar geen internet aanwezig is, daar kan ik dit album helaas niet gebruiken. Verder zeer tevreden over de levering zowel kwalitatief als qua snelheid en prijs.

Lia Prinsen-Stip

10/10

Wat een super snelle service en een prachtig resultaat
Zeer tevreden.

Gemma

10/10

Super ervaring met fotoalbum.nl
Ik geef ze een 10.
Het boek ziet er super uit en de kwaliteit is goed.
Ik kwam na het uploaden en versturen van mijn boek er achter dat ik een fout...
Super ervaring met fotoalbum.nl
Ik geef ze een 10.
Ik kwam na het uploaden en versturen van mijn boek er achter dat ik een fout op de kaft had gemaakt.Na het sturen van een e-mail naar de klantenservice werd het probleem netjes door fotoalbum.nl opgelost terwijl het boek al geprint was hebben ze toch nog een nieuwe kaft gedrukt. SUPER

Marja T

10/10

Ik was op zoek naar een betaalbaar foto-album op A4 formaat. Dat heb ik bij jullie gevonden! Mooi album, prachtige omslag, mooie dikke bladzijden, kortom ik ben dik tevreden! Onze vakantie is in dit... Ik was op zoek naar een betaalbaar foto-album op A4 formaat. Dat heb ik bij jullie gevonden! Mooi album, prachtige omslag, mooie dikke bladzijden, kortom ik ben dik tevreden! Onze vakantie is in dit album mooi samengevat voor een mooie prijs!

7/10

Mooi fotoalbum en goeie feedback ivm witte lijnen
goeie service na verkeerd album gestuurd te hebben.

8/10

Prijs goed, kwaliteit goed.

Het uiteindelijke bestellen ging niet helemaal vlekkeloos. Ik had een versie van een boek gemaakt en wilde nog even wat veranderen, maar op een gegeven...
Prijs goed, kwaliteit goed.

Het uiteindelijke bestellen ging niet helemaal vlekkeloos. Ik had een versie van een boek gemaakt en wilde nog even wat veranderen, maar op een gegeven moment stonden er plotseling meedere projecten, terwijl ik gewoon het huidige project had aangepast. Bij het bestellen kon je ook niet zien welke je nou precies moest hebben. Met als gevolg dat bij opening blijkt dat de oude versie was besteld, toch jammer natuurlijk.

Verder vond ik de bewerkingtool gebruikersvriendelijk en prettig om in te werken. Ook handig dat je het kunt opslaan en op een andere tijd en plaats kunt verder gaan.