Niet correct

10/10

Mooie kwaliteit, keurig afgewerkt en snelle levering!

8/10

Zeer goed product en snelle levering

7/10

Ik ben jaren lang gewoon om met een ander programma te werken. Het was een serieuze aanpassing. De creatieve mogelijkheden zijn nog beperkt. Met een programma op de eigen PC werkt alles vlotter.... Ik ben jaren lang gewoon om met een ander programma te werken. Het was een serieuze aanpassing. De creatieve mogelijkheden zijn nog beperkt. Met een programma op de eigen PC werkt alles vlotter. Het resultaat tastbaar bekijken is nog anders dan op de PC. Voor mij was het resultaat bevredigend maar niet super. Voor iemand die nieuw begint is dit een goede start.

2/10

Niet zo tevreden. Bestelde vroeger via topfotoalbum.nl en die fotoboeken waren top. In Flat-line en echt fotopapier.
Ik kan nergens zelfde kwaliteit terugvinden.

Bij jullie is...

Bij jullie is de kwaliteit van het papier ook niet super en de bladen beginnen te krullen.
Duur, voor povere kwaliteit.

Reactie Fotoalbum.nl:

Beste klant,

Jammer om te horen dat u niet tevreden bent over de kwaliteit van de afwerking van het album. Het is zeker niet de bedoeling dat de bladen beginnen te krullen. We hebben...
Beste klant,

Jammer om te horen dat u niet tevreden bent over de kwaliteit van de afwerking van het album. Het is zeker niet de bedoeling dat de bladen beginnen te krullen. We hebben inmiddels contact met u gezocht en willen graag kijken naar een oplossing, zodat u 100% tevreden bent.
We horen graag van u.
Team Fotoalbum.nl

Burlage

10/10

Het albumpje zag er goed uit hoor. Maar de volgende keer ga ik weer zelf foto’s afdrukken en inplakken

H De Raeve

8/10

Zeer goed. Duidelijk verbeterde website alhoewel de framing in de window voor de selectie van foto's niet klopt. Je kan niet tot de onderste foto's scrollen.

I. Wegener

10/10

Uit nieuwsgierigheid zomaar eens een keer een foto-album samengesteld en besteld bij Fotoalbum.nl. De foto's werden door FotoAlbum.nl helemaal volgens aangeven geplaatst en zagen er in het boek nóg... Uit nieuwsgierigheid zomaar eens een keer een foto-album samengesteld en besteld bij Fotoalbum.nl. De foto's werden door FotoAlbum.nl helemaal volgens aangeven geplaatst en zagen er in het boek nóg beter uit dan op mijn telefoon! Mijn eerste probeersel is een geweldig verjaardagskado geworden, dat bijzonder snel bevestigd en geleverd werd. Het resultaat overtreft beslist mijn verwachtingen!

Yara Bens

9/10

Mijn eerste ervaring met het programma van fotoalbum was erg duidelijk en fijn om mee te werken. Echter nadat ik het fotoalbum binnen kreeg, zaten er wat foto's tussen die onduidelijk waren.... Mijn eerste ervaring met het programma van fotoalbum was erg duidelijk en fijn om mee te werken. Echter nadat ik het fotoalbum binnen kreeg, zaten er wat foto's tussen die onduidelijk waren. Hierover heb ik erg vriendelijk contact gehad met een medewerker van fotoalbum en zo kwamen we erachter dat dit kwam door de app SNAPCHAT. Dus ik raad iedereen dit programma aan maar vermijd het gebruik van foto's die u vanaf Snapchat hebt gemaakt. Nogmaals erg fijn programma en klantvriendelijkheid.