Stefanie Waaijenberg

Het lakentje werkt niet naar behoren. Baby werkt zich er onderuit. Het laken is veel te duur voor wat je krijgt en zou het ook zeker niet aanbevelen.

Reactie Fedde&Kees:

Beste Stefanie,
Beste Stefanie,
Helaas heb ik geen communicatie kunnen terug vinden. Vaak kunnen we door mee te kijken (of het lakentje correct is opgemaakt) en op basis van de situatie nog vele tips geven. Elk kindje is toch weer anders. Dat het lakentje niet fixeert, klopt! Dit mag ook niet en is ook niet het doel van het lakentje. Oudere kindjes kunnen hierdoor eronderuit komen, in deze situatie hebben we altijd nog tips. Zie ook in onze Q&A: https://feddekees.nl/pages/faq#eerste-hulp-nunki-baby-kruipt-onder-nunki-uit
Je kunt altijd nog contact met ons opnemen voor tips en adviezen via klantenservice@feddekees.nl
Hartelijke groet, Frederieke

Deborah

Heel goede ervaring met dit bedrijf!

Carly

Persoonlijke communicatie en fijne tips en hulp

Marieke

We weten niet wat we meemaken maar dit lakentje is echt magisch! Ons zoontje sliep overdag alleen in onze armen en s avonds in de draagdoek. Op zich fijn zo dicht bij ons maar het werd steeds... We weten niet wat we meemaken maar dit lakentje is echt magisch! Ons zoontje sliep overdag alleen in onze armen en s avonds in de draagdoek. Op zich fijn zo dicht bij ons maar het werd steeds zwaarder zowel fysiek als mentaal. Veel geprobeerd maar niks hielp. We kwamen terecht bij dit lakentje. Inbakeren vond mijn zoontje niks dus ik was wel wat sceptisch. Maar het werkt!! Mijn zoontje doet nu meerdere slaapjes per dag in zijn bedje en gisteravond voor het eerst 4 1/2 uur achter elkaar geslapen in zijn eigen bedje. Zonder draagdoek er bij. Hij protesteert eerst nog wel wat, maar door de druk van het lakentje, geeft hij zich over. Echt een aanrader!!

Ester

Top! Ik heb eerst contact gezocht met Fedde&Kees, omdat mijn 5,5 maanden oude dochter al op haar buik rolt. Ik had de Bundi slaapzak gekregen maar ik wist niet of dit voor haar veilig zou zijn. Mij... Top! Ik heb eerst contact gezocht met Fedde&Kees, omdat mijn 5,5 maanden oude dochter al op haar buik rolt. Ik had de Bundi slaapzak gekregen maar ik wist niet of dit voor haar veilig zou zijn. Mij werd aangeraden om daarbij het Nunki laken te gebruiken, omdat ze zo minder snel omrolt. Ik ben het Nunki laken meteen gaan gebruiken, maar nog zonder de slaapzak i.v.m. de warmte.
Ik heb het Nunki laken nu een kleine week in gebruik en ik wil niet meer zonder.
Mijn dochter was heel onrustig bij het naar bed gaan. Ze sloeg met armen en benen en het duurde 45 tot 75 minuten voordat ze sliep. De laatste dagen, voor het gebruik van het laken, moest ik haar zelfs in slaap wiegen. Omdat ik dat geen prettige ontwikkeling vond heb ik contact gezocht met Fedde en Kees. Nu slaapt mijn dochter overdag binnen 3/4 minuten en 's avonds duurt het maximaal 10 minuten. En dat zonder gewiebel of gekrijs. Heerlijk!

Merlien

Musthave voor je kleintje! Gezien de prijs twijfelde ik eerst over de aanschaf van het lakentje. Ik heb gebruik gemaakt van de Try Out service. Naast de supergoede begeleiding van F&K, sliep mijn... Musthave voor je kleintje! Gezien de prijs twijfelde ik eerst over de aanschaf van het lakentje. Ik heb gebruik gemaakt van de Try Out service. Naast de supergoede begeleiding van F&K, sliep mijn dochtertje ineens een stuk rustiger! En haar ochtenden beginnen niet meer voor 6.00u. Baby blij, pa en ma blij 😄

Kristina van Doorn-van Haarlem

Heb het nunki lakentje, deze gebruik ik nu naar volle tevredenheid. Mijn zoontje slaap zoveel rustiger.
Dit geldt ook voor het bundi slaapzakje, al had ik toch liever een maat groter gehad(advies gevraagd via e-mail. Eind mei gekocht (0-4 maanden), maar hij is eigenlijk alweer te klein...dan wordt het toch prijzig!

Lindsay

Goed! Heel fijn lakentje