Jody

Zowel het slaapzakje als lakentje gekocht. Met de slaapzak zeer tevreden, maar met het lakentje niet. Deze zou specifiek voor een co-sleeper geschikt zijn maar bij onze (nieuw aangeschafte) co... Zowel het slaapzakje als lakentje gekocht. Met de slaapzak zeer tevreden, maar met het lakentje niet. Deze zou specifiek voor een co-sleeper geschikt zijn maar bij onze (nieuw aangeschafte) co sleeper trok die het matrasje krom. Na contact met Fedde&Kees werd geadviseerd een plank op maat te zagen en onder het matras te leggen. Goed dus om te realiseren dat het lakentje niet altijd werkt voor co sleeper.

Jip

Door middel van de Try Out heb ik het Nunki lakentje aangeschaft. Onze dochter (8 maanden) sliep erg onrustig, vooral in de nacht. Ze rolde haar hele bed door, we moesten een paar keer per nacht... Door middel van de Try Out heb ik het Nunki lakentje aangeschaft. Onze dochter (8 maanden) sliep erg onrustig, vooral in de nacht. Ze rolde haar hele bed door, we moesten een paar keer per nacht eruit om een rondslingerende speen terug te geven en overdag deed ze voornamelijk hazenslaapjes. Ik had al veel dingen geprobeerd zoals een slaapzakje, strak ingestopt lakentje e.d. maar dit hielp niet. Online las ik veel over het Nunki lakentje, maar vond het best een investering zonder zeker te weten of het daadwerkelijk zou werken. Toen las ik op de website van Fedde&Kees over de Try Out service, dit heb ik geprobeerd en ik ben zó blij dat ik dit heb gedaan en dat deze optie überhaupt wordt aangeboden. Het maakte voor mij de drempel lager om het lakentje aan te kunnen schaffen en uit te proberen. Ik ontving het lakentje snel met heel duidelijke instructies. Het contact wat ik met Frederieke had tijdens de Try Out periode was heel fijn, toegankelijk en behulpzaam. Het lakentje bleek heel goed te werken bij mij dochter. Ze slaapt vele malen rustiger, krijgt daarom meer rust en wij hoeven er niet 10 keer meer uit in de nacht :-). We hebben het lakentje dus ook gehouden, en dit maakte de investering zich dubbel en dwars waard!

Chanien

Prettige ervaring!

Lin

Het was even zoeken naar het juiste.. na wat dingen geprobeerd te hebben (matras hoog, extra deken, slaapzak, etc) is toch het dekentje van Fedde&Kees de beste optie geweest. Aantal keer deken op en... Het was even zoeken naar het juiste.. na wat dingen geprobeerd te hebben (matras hoog, extra deken, slaapzak, etc) is toch het dekentje van Fedde&Kees de beste optie geweest. Aantal keer deken op en af gedaan om te kijken wat het verschil is. Onze kleine heeft over het nu goed er rustige nachten. Het was voor ons beide even wennen! Maar we kunnen het je het zeker aanraden. Het is soms even zoeken en doorzetten.

Jessica

Snelle levering de lakens zijn echt super had ik dit maar eerder geweten bij me andere kinderen.
Geeft zoveel meer rust zodra ze in bedje ligt wordt ze rustig en slaapt ze heerlijk
Was...
Was het geld echt waard.

Quirine Erftemeijer

Geweldig! Zo goed voor een onrustige baby! En perfect om het inbakeren af te bouwen.

Lotte Lapidaire

Leveren snel, en de kwaliteit is goed. Geeft voldoende geborgenheid

V

Snelle levering en persoonlijk advies

Jamie

Een magisch lakentje! Ze werd eerst om de 3 uur wakker en slaapt nu tot wel 8 uur door, zo bizar! Raad het iedereen aan!

Odilia Van Binsbergen

Goed!!! Heel fijn geadviseerd ook en meegedacht!