Mariska

Fijne lakentjes om onze baby strak in te stoppen, helaas merken we geen verschil met een gewoon lakentje.

Quirine

Ik had meer verwacht

Sandy

Prijs kwaliteit komt niet overeen

San

Mooi product en goede kwaliteit

Sharona

Goede ervaring, fijne producten van goede kwaliteit.

Nicoline Huizenga

Toen mijn zoontje begon met omrollen, heb ik het Nunki lakentje gekocht zodat hij 's-nachts lekker rustig op zijn rug zou blijven liggen (wij gebruiken nog steeds een inbakerslaapzakje). Normaal... Toen mijn zoontje begon met omrollen, heb ik het Nunki lakentje gekocht zodat hij 's-nachts lekker rustig op zijn rug zou blijven liggen (wij gebruiken nog steeds een inbakerslaapzakje). Normaal blijft mijn zoontje dan de hele nacht lekker op dezelfde positie in bed liggen en wordt maar 1x wakker voor een flesje. Gisteravond hadden we hem voor het eerst zonder het dekentje op bed gelegd en we troffen hem direct een paar keer huilend boven in bed aan half in zijn slaapzak op zijn buik: direct een onrustige nacht met minder slaap. Al dus: wij zijn FAN van het Nunki lakentje en ik ga er nu nog een bestellen haha.

Lisan

Erg fijn en snelle levering

Isha

Fijne en goede informatievoorziening, mooi product

Joosje

Ik kocht de Bundi en Nunki en kreeg veel tips. Ik had prettig en snel mailcontact. Het materialen zijn van een fijne en kwalitatieve katoen. Het is eenvoudig in gebruik. Omdat mijn kindje binnen... Ik kocht de Bundi en Nunki en kreeg veel tips. Ik had prettig en snel mailcontact. Het materialen zijn van een fijne en kwalitatieve katoen. Het is eenvoudig in gebruik. Omdat mijn kindje binnen twee weken op zijn eigen manier ging slapen, mocht ik alsnog de producten terugsturen volgens de try-out service. Heel blij mee en een geweldige service.