Thijske

Vooraf informatie mogen ontvangen na een gerichte vraag! Er werd superfijn meegedacht en gekeken of het Nunki wel/ niet geschikt zou kunnen zijn. Na aanschaf bleek het een (groot!) Succes! Onze... Vooraf informatie mogen ontvangen na een gerichte vraag! Er werd superfijn meegedacht en gekeken of het Nunki wel/ niet geschikt zou kunnen zijn. Na aanschaf bleek het een (groot!) Succes! Onze kleine man slaapt nu veel rustiger en langer. Voor ons al het geld waard!

Slechte ervaring

Reactie Fedde&Kees:

Beste Elena,
Beste Elena,
Helaas kan ik geen communicatie terug vinden waarin je ons benaderd hebt over je slechte ervaring. We kunnen altijd ondersteunen en adviseren. Als wij niet weten dat er iets is kunnen wij het helaas ook niet oplossen.
Ik hoop dat je alsnog een berichtje stuurt naar klantenservice@feddekees.nl en je slechte ervaring met ons deelt zodat we je misschien alsnog kunnen ondersteunen. De werking van het BUNDI slaapzakje hangt af van de juiste maat en juist gebruik, hierin kunnen we zeker even met je meedenken.
We horen graag van je. Hartelijke groet, Frederieke

Carlijn

Top product! Ons beweeglijke meisje slaapt sindsdien een stuk rustiger.

Marieke de Boer

Een hele goede ervaring met Fedde en Kees!
Een hele goede ervaring met Fedde en Kees!
Mijn zoontje slaapt heerlijk onder zijn lakentje en kan zijn lakentje niet van hem af doen. Hij is vaak gelijk stil ik het lakentje dichtrits en valt dan bijna direct in slaap.
Een hele goede aankoop hier.

Vlotte levering. Degelijke producten. Wel erg aan de prijs. Je zou voor een tweede slaapzak of lakentje wel wat korting verwachten.

Diana

Super mooi en fijn product

Sjuul Meijers

Snelle levering en goede support. Wel een beetje duur.

Evi

Goede producten en duidelijke communicatie