Rhona

Vriendelijke en goede service. Producten zijn niet goedkoop maar zeker het geld waard.

Ellen De Bruijn

Super fijn

Fabienne

Goede producten!

Shanty

Mijn zoontje slaapt goed hierdoor!

Karin oosting

Goede services zoals duidelijke uitleg

Noor

Twee lakentjes aangeschaft, was even een investering maar had gewild dat ik er minder lang over had nagedacht. Ons kereltje had direct na geboorte al last van prikkels, onrustig slapen. Met de... Twee lakentjes aangeschaft, was even een investering maar had gewild dat ik er minder lang over had nagedacht. Ons kereltje had direct na geboorte al last van prikkels, onrustig slapen. Met de introductie van het nunki lakentje gaf hem dit naast een geborgen gevoel ook een ritueel (instoppen onder het lakentje) wat hem rust gaf om te slapen. Al voordat hij 3 maand was begon hij met rollen, daarom hebben we het lakentje doorgebruikt. Het blijft hem het geborgen gevoel geven. Inmiddels nu hij 6 maand is ligt hij nog steeds heerlijk onder het lakentje. Zijn bedje is echt de plek voor rust, hij is daarbuiten erg beweeglijk. Voor ons de beste investering die we hebben gedaan om het slapen van ons ventje te verbeteren.

Katleen

Helemaal tevreden!

Kimberly

Heerlijke nachtrust

FG

Prima levering maar helaas hadden het lakentje en slaapzakje niet voldoende effect. Misschien te laat geïntroduceerd waardoor hij te sterk was voor het slaapzakje en zich onder het lakentje uit kon... Prima levering maar helaas hadden het lakentje en slaapzakje niet voldoende effect. Misschien te laat geïntroduceerd waardoor hij te sterk was voor het slaapzakje en zich onder het lakentje uit kon wurmen. Ik kan mij voorstellen dat het bij jongere baby's een beter effect kan hebben!