Judith

Een fijn bedrijf met goede service en uitleg over hun producten. Voor ons was het Nunki lakentje een goed product om het inbakeren af te bouwen, ondertussen is onze dochter bijna 7 maanden maar... Een fijn bedrijf met goede service en uitleg over hun producten. Voor ons was het Nunki lakentje een goed product om het inbakeren af te bouwen, ondertussen is onze dochter bijna 7 maanden maar slaapt er nog steeds heerlijk onder!

Aafke

Het lakentje is van goede kwaliteit. Mooie stoffen, goed afgewerkt, prettige elastische spanning etc. Vond het idee van het slaapritueel zo afsluiten ook goed, en prettigdat je niet steeds hoeft in... Het lakentje is van goede kwaliteit. Mooie stoffen, goed afgewerkt, prettige elastische spanning etc. Vond het idee van het slaapritueel zo afsluiten ook goed, en prettigdat je niet steeds hoeft in te stoppen. Maar bij ons heeft het niet zoveel zin, de kleine (lakentje vanaf 6,5mnd,nu 9 mnd oud) wurmt zich er altijd onderuit. Ze kruipt met slaapzak en al naar boven. Na haar slaapje vinden ze haar altijd opgefrummeld tegen de spijlen. Dus mooi product maar weet in ons geval niet of het de prijs waard was.

Reactie Fedde&Kees:

Beste Aafke,
Heb je ons een berichtje gestuurd naar klantenservice@feddekees.nl?
We hebben altijd tips te geven. Ik stuur je zo even een mail met tips!
Hartelijke groet,
Frederieke

Marleen Koeslag

Reactie Fedde&Kees:

Beste Marleen,
Je hebt ons aangegeven een gebruikt lakentje te willen retourneren omdat het niet het gewenste effect had voor jullie kindje. We hebben het volgende antwoord gestuurd (zie onder streep). Jammer dat we hier geen reactie meer op hebben gehad want we proberen er altijd uit te komen met ouders!
We bieden 2 mogelijkheden om de producten eerst uit te proberen juist omdat een gebruikt product niet meer voldoet aan de retourvoorwaarden (deze kunnen wij natuurlijk niet meer verkopen aan een andere ouder). Dit is middels huren via www.wieghuren.nl of de Try Out Service.
____________________________________
Beste Marleen,
Helaas voldoet een gebruikt lakentje niet meer aan de retour voorwaarden. Graag kijken we met je mee en geven tips en adviezen hoe het lakentje goed in te zetten voor jullie situatie. Geen enkel kindje is hetzelfde en slaap hangt ook van vele factoren af. Hoe meer je ons kunt vertellen, hoe beter we je kunnen ondersteunen.
Het succes hangt ook erg af van het gebruik. Het zou ons ook helpen wat foto's te ontvangen van het opgemaakte lakentje om het matrasje zoals je het gebruikt hebt.
Ik hoor graag van je.
Hartelijke groet,
Frederieke Meihuizen
Fedde&Kees

Madelon

Goede kwaliteit. Ik heb het lakentje en slaapzakje. De mouwtjes van het slaapzakje zijn vrij strak om over een vestje aan te trekken in de winter. Ik had een 0-3 maanden toen mijn baby 2 maanden... Goede kwaliteit. Ik heb het lakentje en slaapzakje. De mouwtjes van het slaapzakje zijn vrij strak om over een vestje aan te trekken in de winter. Ik had een 0-3 maanden toen mijn baby 2 maanden was. Achteraf had ik beter een grotere kunnen bestellen.

Anneke

Super blij met het lakentje. Enige nadeel voor ons is dat de rits voor ons aan de verkeerde kant zit. Levering was super snel!!

j. bos

Super tevreden

Lindsay Laplace

Snel en netjes

Lisa

Duidelijke website en snelle levering