Marly

Heel prettig contact! Nunki lakentje is top!

jaimy

Na een tip van een vriendin contact opgenomen met Fedde&Kees en van hen heel fijn via de mail uitgebreid advies gekregen. Ik kon de producten zelfs op proef bestellen. Ik heb 2 lakentjes besteld en... Na een tip van een vriendin contact opgenomen met Fedde&Kees en van hen heel fijn via de mail uitgebreid advies gekregen. Ik kon de producten zelfs op proef bestellen. Ik heb 2 lakentjes besteld en deze zijn sindsdien elke dag in gebruik bij alle slaapjes. Tevreden over de service en kwaliteit dus. Een fijn product om mijn kindje makkelijk en snel strak in te stoppen (super beweeglijke slaper).

Daniëlle

Heel blij met de aanschaf van het Fedde&Kees lakentje. De eerste nacht met het lakentje sliep ons zoontje al zoveel rustiger en daardoor beter. Ook sliep hij de hele nacht lekker door. Hij werd niet... Heel blij met de aanschaf van het Fedde&Kees lakentje. De eerste nacht met het lakentje sliep ons zoontje al zoveel rustiger en daardoor beter. Ook sliep hij de hele nacht lekker door. Hij werd niet om de zoveel tijd wakker, doordat hij dan bijvoorbeeld weer met z'n armen aan het zwaaien was. Het is duur in aanschaf, maar wij vinden het zeker waard!

Wim

Het lakentje was voor ons zoontje, dat we in slaap wiegen en dan wegleggen, niet geschikt. Het was veel gedoe om het klittenband en de rits dicht te krijgen.

Beste Wim en Kim,
Beste Wim en Kim,
Gelukkig hebben jullie het in de Try Out besteld. Tijdens deze aanvraag hebben jullie aangegeven op advies van een slaapcoach het NUNKI lakentje te willen proberen. Als reactie heb ik al aangegeven dat het niet als wonderpil zou werken maar als hulpmiddel. Bij het slapend weg leggen van je kindje kan elke handeling er inderdaad voor zorgen dat je kindje weer wakker wordt, zo ook het sluiten van een rits. Als ik naar de communicatie kijk heb ik geprobeerd wat tips te geven. We hebben nooit foto's ontvangen om even mee te kunnen kijken. Helaas hangt slaap af van vele factoren. Ik hoop dat jullie snel in een ritme komen met jullie kleintje wat voor jullie werkt. Wij gunnen elke ouder slaap, met of zonder onze producten. Als het goed is is de Try Out retour reeds goed verwerkt? Mocht je nog vragen hebben dan hoor ik graag van jullie.

Sophie Mackenzie

Helaas een grote miskoop die echt helemaaal niet werkte voor ons

Beste Sophie,
Beste Sophie,
Vervelend om te lezen dat je het als een grote miskoop hebt ervaren. De werking hangt sterk af van juist gebruik en andere omstandigheden. Juist omdat er geen 1 standaard antwoord is voor elke baby zijn wij laagdrempelig benaderbaar en denken en kijken graag mee. Vaak met wat extra tips in het gebruik kan een groot verschil maken. Helaas hebben wij geen bericht van je ontvangen en is dit het eerste moment dat wij lezen dat je zo ontevreden bent. Stuur zeker nog een mailtje naar klantenservice@feddekees.nl met waar je tegen aanloopt, samen met foto's hoe je de producten gebruikt hebt. Hoe meer we weten hoe beter we je kunnen helpen. Ik hoop van je te horen!

Helena

Heel klantvriendelijk, voor ons werkte de slaapzak alleen niet

Beste Helena,
Beste Helena,
Jammer om te lezen dat het slaapzakje niet het beoogde effect heeft gehad. Ik kan alleen communicatie terug vinden over de maat van het slaapzakje. Ik heb met je meegekeken of je de juiste maat had besteld. Volgens mij heb je ons verder niet benaderd voor hulp? Vaak kunnen we obv een paar tips je zeker verder helpen. Stuur ons als je wilt even een berichtje via klantenservice@feddekees.nl Hoe meer je mij verteld hoe beter ik je kan helpen. Ik hoor graag van je.

Nina

Meerdere mails gestuurd over een lakentje wat niet om het bedje past. Maar het enige wat ik terug kreeg was dat dit onmogelijk was en het valt en staat met hoe je het omdoet.

Beste Janina,
Wij kunnen maar 1 mailtje van je terug vinden, hierop hebben wij binnen 1 dag een antwoord gestuurd, helaas hebben we daarna niks meer van je vernomen. Als we andere mails gemist hebben laat ons dit weten, ik kan niks op je naam of ordernummer terug vinden behalve deze ene mail.
Ons antwoord was:
Beste Janina,
Alles valt en staat met de breedte en dikte van het matrasje. Als jij een standaard ledikant hebt dan zal het lakentje absoluut passen. Ik vrees dat je het dan nog niet correct opgemaakt hebt. Stuur mij wat foto's van het opgemaakte lakentje met de rits dicht zonder dekentje zoals je het nu opmaakt. Dan kan ik heel specifiek zien waar het mis gaat.
Tenzij je matras echt afwijkende afmetingen heeft.
Dus graag ook even breedte en dikte van het matrasje doorgeven.
Ik hoor graag van je.
PS, ken je deze al? Kijk heel goed hoe ik het lakentje op spanning zet. Dit moet echt gebeuren anders zal het idd niet passen.
Hartelijke groet,
Frederieke Meihuizen
Ik hoor alsnog graag van je om je verder te helpen!

wj Wissingh

Snel en juiste product geleverd