Kelly Meijer de Groen

We hebben het slaapzakje en dekentje besteld. Het slaapzakje is helaas totaal niet wat we zochten maar de deken is super!

Erika

Goede service, lakentje werkt goed!

Mariska

Ongelooflijk blij met de slaapzak en het dekentje van Fedde&Kees. Wij gebruiken het nu twee maanden en het maakt echt verschil. Onze dochter van nu drie maanden vindt het fijner om in haar bedje te... Ongelooflijk blij met de slaapzak en het dekentje van Fedde&Kees. Wij gebruiken het nu twee maanden en het maakt echt verschil. Onze dochter van nu drie maanden vindt het fijner om in haar bedje te slapen en slaapt langer vanwege het geborgen gevoel. Daarnaast ook ‘s nachts heel makkelijk met voeden, als je je kindje weer terug legt hoef je alleen wat ritsen dicht te doen ipv opnieuw inbakeren!

Linda

Fantastische service!

Rosalie

Super kwaliteit

We hebben het lakentje, maar het hielp ons niet.

Anne

Snelle levering, goede producten

Annemieke

Slaapzak en speciaal dekentje, echt een uitvinding! Ik wou dat ik het eerder had gebruikt. Vanaf ongeveer 3,5 maand gebruik ik de producten voor mijn dochter. Ze is nu 5.5 maand. Voor inbakeren... Slaapzak en speciaal dekentje, echt een uitvinding! Ik wou dat ik het eerder had gebruikt. Vanaf ongeveer 3,5 maand gebruik ik de producten voor mijn dochter. Ze is nu 5.5 maand. Voor inbakeren afbouwen zijn de producten ideaal.

Anna-Maaike

Hele goede aankoop geweest!