Karin

Vlotte en keurige bezorging.
Mooie kwaliteit lakentje.

Jill

Ik heb het nunki lakentje voor ledikant besteld via een try out. Dit houdt in dat je het product mag uitproberen (hier zitten uiteraard wel wat voorwaarden aan) en begeleiding krijgt vanuit... Ik heb het nunki lakentje voor ledikant besteld via een try out. Dit houdt in dat je het product mag uitproberen (hier zitten uiteraard wel wat voorwaarden aan) en begeleiding krijgt vanuit Fedde&Kees om ervoor te zorgen dat het product gebruikt wordt zoals het bedoeld is en als je tegen problemen aan loopt, dan krijg je tips om te proberen het alsnog te laten slagen. Als het na tips toch niet slaagt, dan kun je het retour sturen. Mijn zoontje sliep erg onrustig omdat hij steeds op zijn buik draaide, maar was nog niet sterk genoeg om op zijn buik te slapen, dus draaide we hem steeds om. Vaak lag hij binnen een minuut al weer op zijn buik. Hij "zwerfde" ook door zijn bedje, het ene moment lag hij aan de ene kant van het bed en even later weer helemaal aan de andere kant. Het ging eigenlijk meteen goed na in gebruik name van het lakentje. Mijn zoontje slaapt weer heel goed nu en hij ligt heerlijk geborgen onder het lakentje. Het is wel een prijzig lakentje, maar wel echt het geld waard.

Glenn

Ons zoontje van 12 weken oud kon slecht inslapen en was heel onrustig in bed.
Ons zoontje van 12 weken oud kon slecht inslapen en was heel onrustig in bed.
Sinds het gebruik van het nunki lakentje is er snel verbetering ingekomen. Twee dagjes wennen, en sinds enkele dagen valt hij heel snel in slaap zonder wakker te worden na een slaapcyclus.

Vivian-Audrey

Zwarte slaapzak gekocht is heel snel verwassen en lelijk geworden. Zonde om deze kleur te kopen.

Annelies

Super! Ons zoontje vond inbakeren al heel erg fijn. Maar we vonden het eng worden ivm draaien. Toen alleen lakentje eerst besteld, en dat was voldoende. Onze zoon slaapt hier heerlijk onder!

Joyce

Goed ondanks dat het Nuki dekentje niet werkt bij onze zoon, zijn handjes zijn gelijk boven de dekens zodra hij in bed ligt. Misschien heeft Fedde&Kees nog tips voor ons

Jeroen

Goede service en producten dus een goede en positieve ervaring

M de Wolf

Snelle service, spullen netjes ingepakt, gedichtje erbij als bedankje erg leuk, lezen we nu elke avond voor.