Lisanne de Kort-Koks

Ons zoontje bleef maar maaien met zijn armen en sliep totaal niet. Inbakeren werkte hier super tegen, tot hij zijn eerste vaccinatie kreeg en dus niet ingebakerd mocht worden. Wat een ellende was... Ons zoontje bleef maar maaien met zijn armen en sliep totaal niet. Inbakeren werkte hier super tegen, tot hij zijn eerste vaccinatie kreeg en dus niet ingebakerd mocht worden. Wat een ellende was dat... Hij huilde niet, maar sliep ook gewoon niet. Toen ben ik gaan zoeken naar een alternatief voor de inbakerdoek wat we wel mogen gebruiken na vaccinatie. Toen kwam ik uit bij Fedde&Kees. Toch wel even getwijfeld in verband met de prijs, maar we waren zo moedeloos en gunden onze schat zijn nodige slaap. Ik heb zowel het lakentje als de slaapzak gekocht, deze waren ten eerste al super snel binnen wat echt heel fijn was. Gelijk uitgewassen en zodra het droog was meteen gaan gebruiken. En ik kan je zeggen, wat een verademing is dit zeg! Het lakentje heeft hij niet perse nodig, hier lag natuurlijk het probleem ook niet, maar er stond dat de werking het beste is in combinatie met beide producten, zodoende beide aangeschaft. Het lakentje is wel van super kwaliteit en ontzettend handig in gebruik, top! Maar dan de slaapzak.... helemaal gelukkig mee! Door de ritsjes bij de armen kan hij wel bewegen, maar niet meer maaien. Ook kan de warmte weg via de handjes dus is het ook veilig te gebruiken na vaccinatie. Mocht je dus hetzelfde probleem hebben als wij en twijfelen in verband met de prijs, koop het gewoon want wat zijn wij hier ontzettend blij mee! Ook papa en mama slapen nu super! Bedankt Fedde&Kees voor het uitvinden van dit geweldige product.

Joon

Levering prima product geen effect

Aileen

Hele fijne en prettige service!

Margo

Heel fijn dat je een try out kan proberen, mijn dochtertje sliep heel goed onder het nunki lakentje, dus hebben wij het artikel gehouden. Frederieke heeft mij goed en snel geholpen.

Hanneke

Fijn contact, snel reactie en duidelijke tips. Het viel alleen op dat je 0 reactie meer krijgt op het moment dat je zegt dat het product goed bevalt!

Reactie Fedde&Kees:

Beste Hanneke,
Beste Hanneke,
Ik heb je op 5 februari om 15:06 uur een reactie gestuurd op je berichtje. Misschien in je SPAM terecht gekomen? Ik zal je vandaag nog even een printscreen hiervan toesturen :-)
Hartelijke groet, Frederieke

Carlijn Leugs

Fijn en alles snel geleverd

Cynthia Visscher

Super!