Faircab

Advies
Medewerkers
Nazorg
Communicatie

Super service helemaal relaxed op vakantie en thuis komen! volgende keer zeker weer

aardig, snel top

Geen! Blijf zo door gaan

Hele fijne chauffeur die dit als part timer perfect heeft gedaan.

Correcte gang van zaken.

Zou ik even niet weten

Wij zijn zeer tevreden over de stiptheid van onze chauffeur Hassan. De nachtrit met Hassan vloog om door het onderhoudende gesprek met hem.
Dit is relex thuiskomen.

Hein

Taxi kwam niet opdagen voor rit naar Schiphol. Uiteindelijk zijn we op eigen gelegenheid gegaan. Taxi voor de terugreis was keurig op tijd. Directeur heeft toegezegd volledig bedrag te restitueren... Taxi kwam niet opdagen voor rit naar Schiphol. Uiteindelijk zijn we op eigen gelegenheid gegaan. Taxi voor de terugreis was keurig op tijd. Directeur heeft toegezegd volledig bedrag te restitueren hetgeen uiteindelijk ook is gebeurd.

Klacht is uiteindelijk naar tevredenheid opgelost dmv restitutie volledige bedrag en tegoedbon voor een rit.

Communicatie kan en moet veel beter. Verschillende malen contact opgenomen waar taxi voor de heenreis bleef maar medewerker wist niet eens te vertellen of deze onderweg was of niet. Ook voor... Communicatie kan en moet veel beter. Verschillende malen contact opgenomen waar taxi voor de heenreis bleef maar medewerker wist niet eens te vertellen of deze onderweg was of niet. Ook voor terugreis verschillende keren contact opgenomen maar reacties lieten lang op zich wachten!

Marijke Heibloem

Duidelijk, overzichtelijk en goede communicatie

Toen de chauffeur op de terugweg iets later op Schiphol zou zijn werden wij keurig en tijdig geinformeerd

Kees

Zeer goed houden zich aan de afspraken en denken mee

Denken mee

Piet Pikanto

Op aanraden van familie hebben wij voor faircab gekozen omdat hun ervaringen goed waren.
Onze ervaring is ook positief en daarom raden wij ze ook aan bij vrienden/familie.

Ze waren keurig op tijd, goede communicatie, fijne chauffeurs, fijne auto's.
Klein schalig bedrijf,maar nemen wel de tijd voor hun klanten.
Goede prijs kwaliteit verhouding

Nee, want alles was naar wens

Corinne Vogel

Uitstekend.

Ja, met name de vriendelijkheid van de chauffeur, het op tijd zijn, zo ook op de terugweg vanaf Schiphol naar huis.

Nee.

Monique

Zeer tevreden over zowel de heen als terugreis naar Schiphol. Alles keurig op tijd en een heel vriendelijke chauffeur!

Stiptheid en de berichtgeving vooraf.
Prijs/kwaliteitverhouding!

Geen !

Makkelijk te boeken, sms voor bevestiging ophalen en goede contacten voor ophalen op Schiphol

Persoonlijke service door ophalen in personen wagen met direct vervoer van of naar huis. Contacten via sms.