Faircab

Nazorg
Communicatie

Goede prijs-kwaliteitsverhouding

Relatief goedkoop

Chauffeurs lijken wel onder veel druk te staan en nmen daarom wel regelmatig contact op of ze iets eerder/later kunnen komen.

van der Geer

Prima en stipte service, nette en vriendelijke chauffeurs.

Ruim op tijd een sms met update over ophaaltijd, prijs - kwaliteit verhouding, keurige en betrouwbare chauffeurs

Ik kan niets ter verbetering bedenken!

Rit van Delft naar Schiphol en terug tot volle tevredenheid uitgevoerd

Punctueel, keurige auto’s, keurige chauffeurs, en dat alles voor minder geld dan bij Schiphol Lang Parkeren.

Bij afzetten op Schiphol werd verteld dat we ook weer buiten bij de vertrekhal opgehaald zouden worden, maar de chauffeur die ons op kwam halen zei dat dat niet toegestaan was, en we moesten weer... Bij afzetten op Schiphol werd verteld dat we ook weer buiten bij de vertrekhal opgehaald zouden worden, maar de chauffeur die ons op kwam halen zei dat dat niet toegestaan was, en we moesten weer terug naar het meeting point beneden. Dat kan duidelijker.

Goede snelle coomunicatie

Altijd op tijd.

We hebben een goeie ervaring. De taxichauffeur was mooi op tijd en vriendelijk. Prettige rijstijl ook. We waten ruim op tijd op het vliegveld. Taxichauffeur informeerde of we terug ook met faircab... We hebben een goeie ervaring. De taxichauffeur was mooi op tijd en vriendelijk. Prettige rijstijl ook. We waten ruim op tijd op het vliegveld. Taxichauffeur informeerde of we terug ook met faircab gingen (was bij ons niet het geval) en vertelde ons waar de ophaalplaats was mochten we toch met faircan teruggaan.

Omdat alles vooraf is geregeld en betaald hoef je nergens meer aan te denken.

Ik las dat sommige mensen vooraf een smsje kregen met de verwachte aankomstijd. Wij hebben dit niet gehad. Was verder ook niet erg, maar misschien handig om hier een eenduidig beleid voor te voeren?

E. de Graaf

Prima service.

Sterke punten: precies op de afgesproken tijd ophalen van huis.
Smsjes vooraf, dat geeft vertrouwen dat het goed gaat.

Het tijdstip van ophalen vanaf de luchthaven op de terugweg is wat onzeker. Maar dat is van minder belang dan op de heenweg. Zou wel fijn zijn als dat ook als vooraf gepland kan verlopen. Je bent... Het tijdstip van ophalen vanaf de luchthaven op de terugweg is wat onzeker. Maar dat is van minder belang dan op de heenweg. Zou wel fijn zijn als dat ook als vooraf gepland kan verlopen. Je bent moe van het reizen en hoopt natuurlijk op een vlotte reis terug naar huis. Nu hebben we een poosje gewacht na terugkomst.

René Laan

Heenreis was subliem. Keurig op tijd, schone nieuwe wagen en een zeer beleefde en gepasde chauffeur. Bracht ons tot de deur van Schiphol.

Terugreis was het tegenovergestelde. Geen...

Terugreis was het tegenovergestelde. Geen vertraging opgelopen maar de chauffeur bleef maar bellen waar we bleven. De chauffeur gaf aan niet voor de deur te komen want hij heeft geen Schiphol vergunning. Daarom moesten we naar een hotel verder op lopen waar hij ons ontmoette. Toen samen nog een paar minuten moeten lopen door de regen en wind naar zijn aftandse uit England (stuur rechts) geïmporteerde oude auto met plakband op een gebroken raam. Chauffeur gaf aan dat omdat wij vertraagd waren de planning in de war was en hij daarom tegelijk nog iemand moest meenemen. Nogmaals, we waren niet vertraagd. De meneer die ook met ons mee reed was hier ook niet tevreden mee.
Gedrag van de chauffeur was ook niet professioneel, hij begreep niet waarom we de rit niet als prettig ervaarde al bood hij aan het einde van de rit wel.zijn excuus aan waarna hij vroeg of we eigenlijk al betaald hadden, ik denk omdat we geen fooi gaven.

Al met al weegt deze negatieve ervaring terug zwaarder dan de positieve ervaring heen. Daarom hebben we besloten voortaan geen gebruik meer te maken van uw dienstverlening.

Vanessa Barros

Geweldige service, chauffeur heeft er alles aan gedaan om op tijd op Schiphol te zijn, door een ongeluk was het heel krap om het vliegtuig te halen. hij heeft er alles aan gedaan dat dit lukte, super!

super vriendelijke chauffeur

vooral zo doorgaan!

Super service helemaal relaxed op vakantie en thuis komen! volgende keer zeker weer

aardig, snel top

Geen! Blijf zo door gaan

Hele fijne chauffeur die dit als part timer perfect heeft gedaan.

Correcte gang van zaken.

Zou ik even niet weten