Faircab

Medewerkers
Nazorg
Communicatie

René Laan

Heenreis was subliem. Keurig op tijd, schone nieuwe wagen en een zeer beleefde en gepasde chauffeur. Bracht ons tot de deur van Schiphol.

Terugreis was het tegenovergestelde. Geen vertraging opgelopen maar de chauffeur bleef maar bellen waar we bleven. De chauffeur gaf aan niet voor de deur te komen want hij heeft geen Schiphol vergunning. Daarom moesten we naar een hotel verder op lopen waar hij ons ontmoette. Toen samen nog een paar minuten moeten lopen door de regen en wind naar zijn aftandse uit England (stuur rechts) geïmporteerde oude auto met plakband op een gebroken raam. Chauffeur gaf aan dat omdat wij vertraagd waren de planning in de war was en hij daarom tegelijk nog iemand moest meenemen. Nogmaals, we waren niet vertraagd. De meneer die ook met ons mee reed was hier ook niet tevreden mee.
Gedrag van de chauffeur was ook niet professioneel, hij begreep niet waarom we de rit niet als prettig ervaarde al bood hij aan het einde van de rit wel.zijn excuus aan waarna hij vroeg of we eigenlijk al betaald hadden, ik denk omdat we geen fooi gaven.

Al met al weegt deze negatieve ervaring terug zwaarder dan de positieve ervaring heen. Daarom hebben we besloten voortaan geen gebruik meer te maken van uw dienstverlening.

Score voor Faircab: 1/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Afgenomen dienst: Taxi schiphol