Faircab

Fenna

Uitstekend!!!

Precies op tijd.

Geen idee

We hebben een heel aangename rit ervaren

De prijs

Afhalen op Schiphol was voor ons die niet vaak op Schiphol komt beetje onduidelijk

Pieter Steegstra

Op 10 en 15 oktober 2018 gebruik gemaakt van Faircab , naar en van Schiphol , net als vorig jaar oktober. En zoals vorig jaar ook nu weer netjes op tijd voor de deur en vriendelijke en behulpzame... Op 10 en 15 oktober 2018 gebruik gemaakt van Faircab , naar en van Schiphol , net als vorig jaar oktober. En zoals vorig jaar ook nu weer netjes op tijd voor de deur en vriendelijke en behulpzame chauffeurs,ook bij de retour rit

De service, het telefoontje ,"ben er over 2 minuten"helemaal top!

Ga zo door is onze ervaring, maar blijf ook innovatief!

Goede ervaring met faircab, een paar dagen voor vertrek krijg je een sms dat de rit is ingepland, en op de dag zelf wordt je gebeld dat ze er aan komen. Geeft rust en vertrouwen.

De Communicatie met internet voor het plannen van de reis, en met de chauffeur als hij er staat om je op ta halen van het vliegveld is erg sterk. Voelt goed als klant

Nog niet

JC duindam

Eerste keer taxi genomen vanaf spijkenisse, was goed geregeld.

Telefonisch contact met chauffeur

Prima service

Klantgericht

Lenneke

Prima op tijd. Vriendelijk personeel. Komen afspraken zeer goed na!

Tijd

Nvt

T mulder

Wij hadden in september een rit geboekt met Faircab vanaf Schiphol naar huis. Toen wij per mail om nadere informatie vroegen kwam er geen reactie. Bij gebrek aan reactie heb ik de rit geannuleerd .... Wij hadden in september een rit geboekt met Faircab vanaf Schiphol naar huis. Toen wij per mail om nadere informatie vroegen kwam er geen reactie. Bij gebrek aan reactie heb ik de rit geannuleerd . volgens de site kan dat en wordt je geld terug gestort. Helaas is dit niet waar. Als je belt dan krijg je een bandje dat je in mag spreken en wordt je nooit meer terug gebeld en mijn geld heb ik ook nooit gekregen.
Na het plaatsen van deze review heeft Faircab uiteindelijk gereageerd. Het geld is teruggestort en er is mij een gratis rit naar Schiphol aangeboden. Dat is heel netjes maar ik blijf het jammer vinden dat het nodig is deze onsympathieke weg te bewandelen om reactie te krijgen.

nee

Mails beantwoorden en terugbellen en beloften van de website nakomen

Nasira Mzallassi

We hebben in augustus gebruik gemaakt van Faircab . We zijn zeer tevreden over de klantvriendelijkheid van de medewerkster die aan de telefoon zat. Tevens zowel op de heen als terug hadden we... We hebben in augustus gebruik gemaakt van Faircab . We zijn zeer tevreden over de klantvriendelijkheid van de medewerkster die aan de telefoon zat. Tevens zowel op de heen als terug hadden we een prettige , vriendelijke taxi chauffeur .

Hun diensten zijn betaalbaar en ze zijn professioneel.

Nee