Faircab

Medewerkers
Nazorg
Communicatie

van der Stelt

Wij hebben op 8 oktober voor het eerst met Faircab een rit gemaakt naar Rotterdam Airport het was helemaal TOP!! de chauffeur was op tijd en zeer vriendelijk... ook de terug rit naar huis vanaf... Wij hebben op 8 oktober voor het eerst met Faircab een rit gemaakt naar Rotterdam Airport het was helemaal TOP!! de chauffeur was op tijd en zeer vriendelijk... ook de terug rit naar huis vanaf Rotterdam Airport was PRIMA aardige chauffeur en behulpzaam!

Nette Chauffeurs en een goede prijs!

P VAN DER LAAN

IK WIL MELDEN DAT FAIRCAB EEN TOP BEDRIJF/ORGANISATIE IS. VOLGENDE KEER WEER MET DEZE ORGANISATIE NAAR SCHIPHOL V.V.

ZE DOEN WAT ZE ZEGGEN, MELDEN ZICH OP TIJD. JE WORDT CORRECT GEHOLPEN, NETTE EN VRIENDELIJKE CHAUFFEURS. JE VOELT DIRECT OP JE GEMAK. EN DE PRIJS IS OKE.

KAN IK NIET BEDENKEN.

Joost van Herwijnen

Ik werd op 10 oktober 's ochtend opgehaald in taxi 702 door een keurige, behulpzame en beleefde jongen met wie ik de hele rit naar Schiphol heb gepraat. Normaliter ben ik niet zo'n prater, maar... Ik werd op 10 oktober 's ochtend opgehaald in taxi 702 door een keurige, behulpzame en beleefde jongen met wie ik de hele rit naar Schiphol heb gepraat. Normaliter ben ik niet zo'n prater, maar deze chauffeur heeft goed over dingen nagedacht en het gesprek was dan ook interessant. Ik wou dat alle Taxi's door zit soort mensen werd gereden!

Accuraat, redelijke prijzen en prettige chauffeur.

Joco

Een snelle prijsopgave en zeker geldt: hoe eerder je boekt hoe lager de prijs. Een duidelijke bevestiging ontvangen en de dag voor vertrek ontving ik een sms-je ter herinnering. Tien minuten voor... Een snelle prijsopgave en zeker geldt: hoe eerder je boekt hoe lager de prijs. Een duidelijke bevestiging ontvangen en de dag voor vertrek ontving ik een sms-je ter herinnering. Tien minuten voor tijd was de chauffeur al gearriveerd. Een fijne rit naar Schiphol. Bij aankomst na de vakantie ontving ik weer een sms-je met een aanwijzing naar welke uitgang ik moest gaan. Daar aangekomen even bellen en recht tegenover me stond de chauffeur al te zwaaien. Perfekte afspraken over en weer.

accuraat, snel, vriendelijk en aantrekkelijk van prijs

N.v.t.

M. Tocino

Hele goede ervaring met Faircab gehad!

Ophalen en brengen verliep vlekkeloos, stipt op tijd en fijne communicatie, niets anders dan lof.

Stipt op tijd
Goede communicatie
Voordelig

Lori Amama

Afgelopen maandag voor het eerst gebruikt gemaakt van de diensten van Faircab. Helaas niet helemaal vlekkeloos. Vrijdag 21 september een sms ontvangen dat de chauffeur er om 04.15 uur zou staan. Om... Afgelopen maandag voor het eerst gebruikt gemaakt van de diensten van Faircab. Helaas niet helemaal vlekkeloos. Vrijdag 21 september een sms ontvangen dat de chauffeur er om 04.15 uur zou staan. Om 4.30 contact opgenomen via vaste lijn omdat de taxi er nog niet was. Uiteindelijk kwam binnen 6 minuten de taxi voorrijden. Dit was een Uber chauffeur die zojuist was opgeroepen. Hoe kan dat als ik op vrijdag al een sms ontvang?

'S nachts bereikbaar en toch een taxi geregeld.

Vragen die per mail gesteld worden n.a.v. een reservering beantwoorden. In mijn situatie al 2x geen antwoord gekregen.

Lori Amama

'S nachts bereikbaar en toch een taxi geregeld.

Jeroen van Geest

Travelled this morning with my family from Hoogvliet Rotterdam to Schiphol with FairCab. Driver Marcel was 10 mins early, a gentleman and we arrived on time at Schiphol. Booking went easy with... Travelled this morning with my family from Hoogvliet Rotterdam to Schiphol with FairCab. Driver Marcel was 10 mins early, a gentleman and we arrived on time at Schiphol. Booking went easy with great communication. Next time again!

Thanks!

Eerder al gebruik gemaakt van Faircab. Echter dit keer voor een groep van 12 personen. Verdeeld over 2 luxe busjes. Ieder busje had 4 adressen. Zowel de heen als de terugreis zijn perfect... Eerder al gebruik gemaakt van Faircab. Echter dit keer voor een groep van 12 personen. Verdeeld over 2 luxe busjes. Ieder busje had 4 adressen. Zowel de heen als de terugreis zijn perfect verlopen. Alles ruim op tijd en van te voren extra gebeld door de chauffeur, en ook nog een sms ontvangen. Van te voren alles besproken met de klantenservice zowel telefonisch als per email. En voor een zeer aantrekkelijke prijs ! Goedkoper dan de trein, of langparkeren. Chapeau Faircab, ga zo door !

Prettig communiceren met de klantenservice. Nette chauffeurs. Mooi wagenpark. Goedkoop !

Max

Prima, op tijd en nette vrolijke chauffeurs. Ik heb nu twee keer geboekt op een vroeg tijdstip (05:00) en ze waren perfect op tijd. Heel betaalbaar, P3 en P4 zijn duurder en meer moeite. Als ik weer... Prima, op tijd en nette vrolijke chauffeurs. Ik heb nu twee keer geboekt op een vroeg tijdstip (05:00) en ze waren perfect op tijd. Heel betaalbaar, P3 en P4 zijn duurder en meer moeite. Als ik weer zo vroeg vlieg boek ik weer.

- stiptheid
- nette chauffeurs en rijstijl

- niet een minpunt maar heb nu twee keer gereserveerd en ik kreeg of alleen een email of alleen een sms, consistentie zou goed zijn vooral in communicatie. Ze reageren wel heel snel.