Faircab

Advies
Medewerkers
Nazorg
Communicatie

Eerder al gebruik gemaakt van Faircab. Echter dit keer voor een groep van 12 personen. Verdeeld over 2 luxe busjes. Ieder busje had 4 adressen. Zowel de heen als de terugreis zijn perfect... Eerder al gebruik gemaakt van Faircab. Echter dit keer voor een groep van 12 personen. Verdeeld over 2 luxe busjes. Ieder busje had 4 adressen. Zowel de heen als de terugreis zijn perfect verlopen. Alles ruim op tijd en van te voren extra gebeld door de chauffeur, en ook nog een sms ontvangen. Van te voren alles besproken met de klantenservice zowel telefonisch als per email. En voor een zeer aantrekkelijke prijs ! Goedkoper dan de trein, of langparkeren. Chapeau Faircab, ga zo door !

Prettig communiceren met de klantenservice. Nette chauffeurs. Mooi wagenpark. Goedkoop !

Max

Prima, op tijd en nette vrolijke chauffeurs. Ik heb nu twee keer geboekt op een vroeg tijdstip (05:00) en ze waren perfect op tijd. Heel betaalbaar, P3 en P4 zijn duurder en meer moeite. Als ik weer... Prima, op tijd en nette vrolijke chauffeurs. Ik heb nu twee keer geboekt op een vroeg tijdstip (05:00) en ze waren perfect op tijd. Heel betaalbaar, P3 en P4 zijn duurder en meer moeite. Als ik weer zo vroeg vlieg boek ik weer.

- stiptheid
- nette chauffeurs en rijstijl

- niet een minpunt maar heb nu twee keer gereserveerd en ik kreeg of alleen een email of alleen een sms, consistentie zou goed zijn vooral in communicatie. Ze reageren wel heel snel.

Eline

Huiverig om te boeken met deze voor ons onbekende partij. Maar dat bleek ongegrond na onze eerste taxirit met Fair Cab.

Je kunt ze bellen of appen en er is snelle reactie. Dag voor de rit ontvang je een sms met bevestiging (die je ook direct na boeken per mail krijgt) van dag en tijdstip. Chauffeur Samir nam via sms... Je kunt ze bellen of appen en er is snelle reactie. Dag voor de rit ontvang je een sms met bevestiging (die je ook direct na boeken per mail krijgt) van dag en tijdstip. Chauffeur Samir nam via sms half uur voor aankomst contact op om te zeggen dat hij iets eerder dan gepland voor de deur zou staan. Ervaren en erg aardige chauffeur.

FenAngMaxSiem

Chauffeur op tijd en een goede rustige reis naar Schiphol. Netjes alle bagage in en uitgeladen. Helemaal Top!

Goedkoop en een prima service!

C Peperkamp

Het is een taxi bedrijf met een geweldige service.

Op tijd en een nette persoonlijke benadering.

Geen .

Usha Shankar

Amazing early morning 6 am on the dot pickup. The driver was very pleasant and we had a very very good experience with this FairCab taxi company.

Pick up on the exact said time.

W.T. van Persie

Door een ernstig ongeval van mijn echtgenote en zoon hebben wij onze vakantie moeten annuleren. Het bedrag wat wij al hadden betaald hebben wij teruggestort gekregen op onze rekening.

Zeer tevreden, chauffeur op tijd

Chauffeur was op tijd.

De chauffeur was netjes op tijd en hierdoor ruim op tijd bij het vliegveld. Prettige communicatie.

Reservering was makkelijk. Goede dienstverlening met financiële afhandeling en vanuit chauffeur.

NS Mercera

Perfect. makkelijk te regelen op de website. op tijd opgehaald, goede service

heel vriendelijk.

niks.. alles was oke,