Faircab

Medewerkers
Nazorg
Communicatie

ton schepens

Na enige mails en informatie is er onenigheid ontstaan tussen mij en Faircab.
Na enige mails en informatie is er onenigheid ontstaan tussen mij en Faircab.
Ik had een offerte gevraagd voor een vervoer van Tilburg naar vliegveld Eindhoven ik heb daar van een medewerkster een prijsopgave ontvangen.
Ik was verschrokken van de prijs en wel om deze reden we hebben al vaker van de dit bedrijf een taxi genomen en wel in 2016-2017-2018,geheel tevreden hierover,maar nu viel de prijs tegen en dat heb ik hun laten weten.
in een mail die ik schreef en in een feedback heb ik dat gemaild,nu kreeg ik vandaag een mail van de eigenaar en hij vroeg hoe ik aan de een prijsopgave kwam,die niet juist zou zijn,hem terug gemaild dat ik deze had van een van zijn medewerkers.
Het is een goed bedrijf maar het is jammer dat wij vanaf het begin niet juist zijn geinformeerd in de offerte.
Het is jammer dat het zo gelopen is en ik wil Faircab helemaal niet zwart maken,maar we zijn mensen en die werkt maakt weleens een foutje.
Maar iedereen kan gerust bij dit bedrijf een taxi bestellen ,zij komen hun afspraken heel netje na

Het nakomen van de afspraken

de juiste offerte met prijs doorgeven zal veel ellende besparen

Fam. Kerremans

Voor de vierde keer naar Schiphol en weer terug gebracht. Goeie service, duidelijke afspraken en nette chauffeurs met prima materiaal. Zeker aan te bevelen.

Duidelijke afspraken en prima communicatie.

Ton Schepens

Sorry,
Maar ook deze beoordeling wil ik graag hier kwijt.
Sorry,
Maar ook deze beoordeling wil ik graag hier kwijt.
Vorig jaar 2018hebben wij in juni met vier personen ook geboekt bij Faircab ,personen ophalen en wegbrengen van Tilburg naar vliegveld Eindhoven,wij kregen deze aanbieding voor zowel heen en terug voor 72.00 euro.
Dit jaar 2019 willen wij weer gebruik maken van Faircab en dan ook precies hetzelfde als in 2018, alles precies hetzelfde,maar nu komt het de prijs die we nu zouden moeten gaan betalen is 128.70 euro.
Oke wij weten dat de BTW hoger is maar zo,n verschil waar zit dat in.
Het is jammer voor ons en voor Faircab,daar wij natuurlijk hier geen reclame meer maken voor dit bedrijf

Jammer kwamen andere jaren met een redelijk aanbod.
Maar hoe groter dus ook maar duurder

Nee

Goede en betaalbare service! Chauffeur had netjes laten weten dat hij onderweg was. Vliegtuig landde met een uur vertraging, was totaal geen probleem.

Duidelijke communicatie en betaalbaar!

Maaike

Uitstekende ervaring. De communicatie verliep zorgvuldig, de chauffeur was erg vriendelijke en correct en ik was keurig op tijd op Schiphol

De prijs-kwaliteitverhouding en de zorgvuldige communicatie over de afspraak.

Knijf

Na betaling, bevestiging en sms is taxi niet op komen dagen.
telefonisch niet bereikbaar, vooraf betaalde rit na 2 weken nog steeds niet terug ontvangen.
wij voelen ons opgelicht.

na eindeloos bellen, toch door faircab teruggebeld, en gingen direct terugbetalen, na 2 weken wachten...niets!
Faircab doet zijn naam zeker geen eer aan !

Carl

Keurig op tijd, nette chauffeur, normale auto. Niks op aan te merken

richard

Vorig jaar gebruik van gemaakt, waren een kwartier te vroeg dus dat is geen probleem.
Het probleem was toen we terug kwamen naar nederland om 1 uur in de nacht.
De afspraak was dat wij...
Het probleem was toen we terug kwamen naar nederland om 1 uur in de nacht.
De afspraak was dat wij ongeveer een half uur van te voren moeten bellen.
Dat hebben we ook gedaan.
Bijna anderhalf uur moeten wachten, zeker 3 keer gebeld waar of ze bleven.
Door deze stommiteit waren we pas na 03.00 uur thuis.

Heb hier ook melding van gemaakt, maar kreeg geen geld terug of een goed excuus.

De chauffeurs waren wel vriendelijk.
Maar ik vind het niet kunnen en daarom geef ik dit bedrijf een 5

Zorg gewoon dat je op tijd bent, je bent een overeenkomst aangegaan

Linda

Hele aardige en vriendelijke chauffeur die in de holst van de nacht in het stuk Nederland stond waar ze ‘s nachts de lichten uitdoen. Relaxed gereden en hartstikke mooi op tijd op Schiphol.

Op tijd, de bevestiging via sms, mail.

Uitstekend; helaas weet ik de naam van de chauffeur niet meer; jonge vent (uit amsterdam, rijdt samen met z'n vader) voorkomend en behulpzaam!

sms de dag voor vertrek en een belletje als de taxi voor de deur staat; prima hoor!

ga zo door!