Faircab

Medewerkers
Nazorg
Communicatie

M.Küppers

Wij hebben een retour Schiphol geboekt. Op de eerste rit, die 's nachts plaatsvond, was de chauffeur stipt op tijd. Nette, jonge en attente chauffeur en een mooie, schone auto, waarin onze grote... Wij hebben een retour Schiphol geboekt. Op de eerste rit, die 's nachts plaatsvond, was de chauffeur stipt op tijd. Nette, jonge en attente chauffeur en een mooie, schone auto, waarin onze grote koffers met gemak pasten.
Ook op de terugreis hadden wij een prima ervaring, met ook deze keer een aardige en attente chauffeur, mooie auto en vlotte terugreis.
Dat hij een uur op ons moest wachten omdat de koffers vertraging opliepen was voor hem geen echt probleem.
Dit is echt een aanrader! Wij zullen zeker nog eens gebruik van van Faircab.

Op tijd, op de hoogte gehouden worden via sms van het bedrijf en door de chauffeur gebeld worden bij de terugrit. Keurige auto's en competente chauffeurs.

Goed. Erg tevreden. Zal zo weer bij jullie boeken

Zeer vriendelijke en behulpzame chauffeurs

Nel

Bij het reserveren was het mij niet duidelijk dat ik zelf het type auto moest aangeven. Ik ging en vanuit dat als je voor 4 personen boekt et een auto komt waar 4 personen net bagage in kunnen. Dat... Bij het reserveren was het mij niet duidelijk dat ik zelf het type auto moest aangeven. Ik ging en vanuit dat als je voor 4 personen boekt et een auto komt waar 4 personen net bagage in kunnen. Dat bleek niet zo te zijn. Met heel veel moeite is het gelukt en gelukkig was de auto op terugweg wel groot genoeg.

Keurige chauffeurs die stipt op tijd waren. Helemaal top.

Op andere sites geef je eerst aan met hoeveel personen met hoeveel bagage je wilt reizen. Daarna geeft het systeem automatisch aan hoe groot de auto moet zijn om alles mee te nemen. Ik had nu dus... Op andere sites geef je eerst aan met hoeveel personen met hoeveel bagage je wilt reizen. Daarna geeft het systeem automatisch aan hoe groot de auto moet zijn om alles mee te nemen. Ik had nu dus gewoon een auto besteld en wist niet dat ik voor een stationauto had moeten kiezen voor 4 personen met 4 koffers.

Perfect op tijd opgehaald zowel thuis als vanaf het vliegveld.

Nette chauffeurs die zich keurig via de ap melde.

Ga zo door.

Anno

Ik ben zeer tevreden over de heen en terugrit naar en van Schiphol

Goede communicatie over tijdstip van ophalen. Voor de terugweg duidelijke afspraak over het ophaalpunt op Schiphol.
Direct telefonisch contact na het landen. Ophaaltijd aangepast aan de...
Direct telefonisch contact na het landen. Ophaaltijd aangepast aan de vervroegde landing. Nette en vriendelijk chauffeurs.
Nette auto's.

Circa een week van tevoren de ritten geboekt via de website voor de heen en terugrit. Ging allemaal perfect, kregen een sms de dag ervoor en een belletje op de dag zelf. Op de terugweg was onze... Circa een week van tevoren de ritten geboekt via de website voor de heen en terugrit. Ging allemaal perfect, kregen een sms de dag ervoor en een belletje op de dag zelf. Op de terugweg was onze vlucht een dag vertraagd, werd helemaal niet moeilijk over gedaan, stonden netjes de volgende dag conform afspraak klaar. Helemaal super!

Communicatie en service.

V.Gajadien

Was goed alleen wist ik niet Waar ik moest staan wachten op de chauffeur. Eindelijk had ik gebeld en toen wist ik het snel genoeg.

Hele lieve chauffeur leuk om mee te reizen

Van tevoren aangeven waar de klant moet staan .

Goede service

Op tijd, goede chauffeurs

Bedrijfsuitstraling (website ed.) ziet er nog vrij basic uit.

Op tijd

In een woord, Fantastisch hele goede prijzen, komen hun afspraak na, staan keurig optijd voor je deur, je krijgt daarvoor ook nog een sms berichtje. Wij gaan allleen nog maar met Faircap!!!!

Zeker weten, de chauffeur staat ook op Schiphol op de afgesproken tijd op je te wachten en ook dan krijg je sms bericht waar hij precies staat om je op te halen!!!

Het zou heel prettig zijn als je de gegevens van de chauffeur krijgt, naam en telefoonnummer. Want wij hebben laatst een hele nare ervaring gehad, een andere chauffeur die zich voordeed als een... Het zou heel prettig zijn als je de gegevens van de chauffeur krijgt, naam en telefoonnummer. Want wij hebben laatst een hele nare ervaring gehad, een andere chauffeur die zich voordeed als een chauffeur van Faircap en wij zijn vol vertrouwen ingestapt en tijdens de rit belde de échte Faircap chauffeur ons op of wij de koffers nog niet hadden, nou dan weet je écht niet wat je meemaakt, de chauffeur van Faircap is met een noodgang naar ons huis gereden en heeft ons opgevangen en het met de oplichter, want zo voelden wij dat, heel goed opgelost!!! Wij zijn de Faircap chauffeur hier nog steeds heel dankbaar voor!!!