Thijs Mulder

Mooie winkel en goede service

Service en garantie

Nvt

Richard Krivik

Excellent ,fantastic, FAIR Company with professional dedicated costumer service. Thanks a lot

Dedicated, Professional, Fair, reliable and correct

None

Erik V.

Zeer correcte en vriendelijke opvolging.

Persoonlijke aanpak

Niets te melden

Maarten

Afgelopen week mijn 2e horloge gekocht bij Eugene van Baal. Met erg veel enthousiasme, beleving en deskundigheid ben ik geholpen. Ze maken er echt een beleving van, met alle ruimte en tijd om een... Afgelopen week mijn 2e horloge gekocht bij Eugene van Baal. Met erg veel enthousiasme, beleving en deskundigheid ben ik geholpen. Ze maken er echt een beleving van, met alle ruimte en tijd om een goede keuze te maken! Top.

Klantvriendelijkheid, deskundigheid, enthousiasme, mooie collectie

WG van Exel

Ruime keuze, deskundig personeel en goed advies

Duidelijke webshop en ook een fysieke winkel

Jan

Men overtreft de verwachting van de klant!

Horloge aanbod is top, de verkopers zijn zelf ook liefhebber en dat merk je.
Altijd alle tijd, goede koffie en geen koopdruk.

Graag méér foto's van de aangeboden producten

Mariovan den Hurk

Gisteren een horloge gekocht bij Eugènie van Baal.
We werden erg vriendelijk ontvangen door Robin en zijn collega's.
Toen was het moment daar dat het horloge erbij werd gehaald en dat was...
Gisteren een horloge gekocht bij Eugènie van Baal.
We werden erg vriendelijk ontvangen door Robin en zijn collega's.
Toen was het moment daar dat het horloge erbij werd gehaald en dat was echt mooi m ontvangen ik zeggen. Met een lekker drankje erbij liet Robin zien wat er nog meer moois was van het merk horloge waar ik voor ben gegaan.
Al bij al was het een leuke ervaring om zo behandeld te worden als klant en het is dan ook 100% zeker dat ik bij de volgende aankoop zeker weer contact op neem met deze mensen.

Zijn geen minpunten

Zou het niet weten

Melvin

We kwamen binnen, moesten even wachten, vanwege de drukte maar werden daarna direct geholpen. Er wordt je gelijk wat drinken aangeboden, dat vind ik echt service.

De verkoopster nam alle tijd voor mij en er was zelfs gelegenheid, ondanks de drukte, om nog wat leuke horloges te passen.

Geen verbeterpunten, alles is optimaal verlopen.

Avi Schneebalg

Uitstekend

Vriendelijk

Schilstra

Super enthousiast en kundig geholpen in de zoektocht naar een mooie ring voor mijn vrouw. Uiteindelijk ook met een nieuw horloge voor mij heel erg geslaagd.

Jaren geleden al een aantal...

Jaren geleden al een aantal keer zeer fijn en goed geholpen met de aankoop van horloges en een ring maar wat ontzettend leuk om te ervaren dat de huiselijke, persoonlijke aandacht nog steeds hetzelfde is.

Ga zo door. En zeer zeker tot de volgende keer.

Persoonlijke aandacht en kennis

Nee gewoon doorgaan.