R Kok

Goede en klantvriendelijke service.
Goede en klantvriendelijke service.
Ik ben geholpen door Robin. Enthousiaste jongeman met goede kennis van horloges, denkt echt mee met de klant. Uiteindelijk een mooi horloge gekocht voor een meer dan prima prijs!

Expertise en klantvriendelijkheid

L Coolen

Supersnelle service. Vriendelijke mensen. Zal bij een eventuele volgende aankoop zeker weer Eugene van Baal in overweging nemen.

Supersnelle en klantgerichte service

Vooral doorgaan zoals jullie nu doen

Bert L

In één woord “Super”. Interesse in een bepaald horloge wat nauwelijks te krijgen is. E-mail en telefonisch contact met Robin leidde ertoe dat ik het toch binnen 4 dagen kon bekijken. Ter plaatse... In één woord “Super”. Interesse in een bepaald horloge wat nauwelijks te krijgen is. E-mail en telefonisch contact met Robin leidde ertoe dat ik het toch binnen 4 dagen kon bekijken. Ter plaatse zeer kundig en prettig te woord gestaan door Peter, eigenaar. Al met al een zeer aan te bevelen juwelier!

Snelheid, vakkundigheid en advisering

Jan Bouman

Na eerdere problemen met PostNL keurig opgelost door EugeneVanBaal.nl

Makkelijk vindbaar

afspraken nakomen. Als de aangetekende bestelling onverhoopt niet aankomt, neem dan je verantwoordelijkheid en laat de klant niet met legen handen achter.

Michel Raaphorst

Goede kennis en uitgebreid assortiment. Nemen de tijd om je de juiste keuzen te laten maken.

Kennis, vriendelijkheid, service en persoonlijk

Geen.

Ron Threels

Al geruime tijd mijn zinnen gezet op een Breitling Navitimer B01 echter had ik ook een Breitling Navitimer World in te ruilen. Via de website dit kenbaar gemaakt waarop direct contact met mij werd... Al geruime tijd mijn zinnen gezet op een Breitling Navitimer B01 echter had ik ook een Breitling Navitimer World in te ruilen. Via de website dit kenbaar gemaakt waarop direct contact met mij werd opgenomen, door Robin, en deze mij een goede prijs voor mijn Navitimer bood. Aangezien ik uit Maassluis moest komen heb ik voor de volgende een afspraak gemaakt met Robin om de deal af te ronden. We werden daar bijzonder goed ontvangen en voelden ons daar echt een gewaardeerde klant. Het contact, met in bijzonder Robin, was persoonlijk en open. Al met al weggegaan met een prachtig mooie horloge en een zeer goed gevoel.

Vlotte en zeer correcte service

Kan ik niet verzinnen.

Ko kouwenberg

Vandaag een mooie omega aangeschaft. De koop was een zeer positieve aangelegenheid, service uitstekend. Om de koop te vieren, maakte de whisky de hele beleving af. Kom zeker terug voor een volgend... Vandaag een mooie omega aangeschaft. De koop was een zeer positieve aangelegenheid, service uitstekend. Om de koop te vieren, maakte de whisky de hele beleving af. Kom zeker terug voor een volgend horloge. Erg vriendelijk en kundig personeel.

Aanbod winkel

Bert van der Schelling

Paar jaar geleden een mooi horloge gekocht en was toe aan nieuwe band. Via de chat snel geholpen en de band was binnen 2 dagen binnen

kleur van foto klopte niet met werkelijke voorraad

Roger Camps

Gisteren een Oris gekocht nadat ze hem 2 weken lang voor me gereserveerd hadden. Heel vriendelijk personeel en super geholpen door Robin. Als kers op de taart nog een lekker glaasje whisky mogen... Gisteren een Oris gekocht nadat ze hem 2 weken lang voor me gereserveerd hadden. Heel vriendelijk personeel en super geholpen door Robin. Als kers op de taart nog een lekker glaasje whisky mogen drinken

Reageren snel, komen afspraken na, goede service

Chris Jacobs

Heel vriendelijke mensen.