Chris Jacobs

Heel vriendelijk.

Nihil

Bo

Excellente service!

Persoonlijk contact (ook op afstand) en snelle reactie

Gijs S

Super vriendelijk personeel

Nemen de tijd voor de klanten.

Geen.

Ruth

Goede service. In een korte periode 2 nieuwe horloges gekocht bij Eugene van Baal. Wij waren erg tevreden over de klantvriendelijkheid in de winkel en mijn bestelling via de online shop verliep ook... Goede service. In een korte periode 2 nieuwe horloges gekocht bij Eugene van Baal. Wij waren erg tevreden over de klantvriendelijkheid in de winkel en mijn bestelling via de online shop verliep ook erg goed.

Wilmar

Erg goed en vriendelijk geholpen. Goed advies op basis van kennis van zaken. Bij een volgende aanschaf gaan we hier zeker weer naar terug.

Klantvriendelijk en kundig

Sleeer

Bijzonder goede, nette en complete dienstverlening! Na kort contact per mail was het horloge voor mij gereserveerd; dat wekte al veel vertrouwen door het vlotte schakelen. Dit was niet mijn eerste... Bijzonder goede, nette en complete dienstverlening! Na kort contact per mail was het horloge voor mij gereserveerd; dat wekte al veel vertrouwen door het vlotte schakelen. Dit was niet mijn eerste automatische horloge, maar wel mijn beste ervaring (en dat vond mijn zoon die mee was ook). Robin heeft ons uitgebreid te woord gestaan, we hebben zeker nog wat opgestoken van zijn kennis, en ik ben uiterst tevreden met een nieuw horloge huiswaarts gegaan. Op het advies van Robin ;-) kom ik hier zeker terug voor een Omega!

Zeer overzichtelijke site en snelle terugkoppeling met vertrouwen.

Geen verbeteringen te bedenken.

Wouter

Uitstekend geholpen bij de aanschaf van mijn eerste "luxe" horloge. Toen die automaat wel erg achterliep, zonder enig probleem het horloge kostenloos en vlot laten opsturen naar de fabriek om... Uitstekend geholpen bij de aanschaf van mijn eerste "luxe" horloge. Toen die automaat wel erg achterliep, zonder enig probleem het horloge kostenloos en vlot laten opsturen naar de fabriek om opnieuw af te laten stellen: het horloge kwam terug in een gratis reisetui.

Vandaag heb ik er een fraaie Tissot PRX Powermatic 80 gekocht, en wederom genoten van uitstekende, vriendelijke service. Ditmaal met een setje complementaire flesjes whisky!

Ik heb nog nooit online bij Van Baal besteld, maar als ze evenveel aandacht steken in die e-commerce als de "echte" commerce, zal dat vast ook uitstekend zijn.

Vriendelijke, kundige service. De verkoper had speciaal bij de fabriek het horloge dat ik graag wilde besteld, en het werd aanzienlijk sneller geleverd dan de normale wachtrij.

Geen, eigenlijk. De koffie vond ik niet super lekker, maar bij mijn vorige aankoop (in de namiddag) kreeg ik, toen ik vroeg om een glaasje water, een keurig gekoeld flesje San Pellegrino.

Yves W.

Daar kunnen wij wat van leren ... in Belgiê

Sterke prijs, nog sterkere communicatie en nog sterkere reacties

Eerlijk, ben zeer tevreden momenteel. Als klant moet je ook leren waarderen wat je krijgt ...

D. May

Wederom een erg prettige ervaring met EugenevanBaal. Een prachtige Oris Sixty-five Glow aangeschaft. Contact zoals altijd zeer persoonlijk en vriendelijk. Vlotte communicatie over en weer.... Wederom een erg prettige ervaring met EugenevanBaal. Een prachtige Oris Sixty-five Glow aangeschaft. Contact zoals altijd zeer persoonlijk en vriendelijk. Vlotte communicatie over en weer. Bestelling volgende dag geleverd. Ik ben zeer tevreden. Bedankt.

Contact, orderafhandeling, levering

Geen!

Rick

Gisteren mijn eerste horloge hier gekocht. Er werd alle tijd genomen voor uitleg en advies. Kregen vervolgens een goede whisky aangeboden. Al met al een zeer positieve ervaring!

Vriendelijk personeel, groot aanbod aan horloges