Marcel van der Hoeden

Horloge gekocht in 2017 en een hele positieve beleving meegekregen bij Eugene van Baal. Nu onderdeel gevraagd en direct opgestuurd en is de positieve beleving na een paar jaar alleen maar toegenomen!

Goede klantbeleving, maakt echt het verschil

Werkelijk niets

D.g. van Vreumingen

Top winkel met goed advies

Goed advies per telefoon

Niets

Armando

Ik woon een behoorlijk eindje van eugene van baal vandaan, maar ik kom hier altijd bijzonder graag. Inmiddels ben ik hier al wat jaren klant, en voel ik me altijd thuis en op mijn gemak bij peter en... Ik woon een behoorlijk eindje van eugene van baal vandaan, maar ik kom hier altijd bijzonder graag. Inmiddels ben ik hier al wat jaren klant, en voel ik me altijd thuis en op mijn gemak bij peter en zijn collega’s. De service is altijd top, en ze nemen de tijd.

Toegankelijk, denken altijd mee, ook als ze het gevoel hebben als je een verkeerde keus maakt 😂

Noordermeer

Snel een persoonlijke offerte gekregen

Scherpe prijzen

Jan den Boer

Meerdere keren al contact gehad met dit bedrijf en telkens zeer deskundig en professioneel. Afgelopen woensdag Omega Seamaster besteld welke de volgende dag al geleverd werd in Belgie! Uitermate... Meerdere keren al contact gehad met dit bedrijf en telkens zeer deskundig en professioneel. Afgelopen woensdag Omega Seamaster besteld welke de volgende dag al geleverd werd in Belgie! Uitermate tevreden. Speciaal dank aan Robin.

Deskundig, snelle reactie en levering

Wellicht ook een .BE site openen!

Edje

Bretling endurance pro ontvangen .. 3e aankoop bij dit bedrijf. Werknemers altijd vriendelijk. Super verpakt en de volgende dag geleverd. Top bedrijf!!!!

Vriendelijkheid/ gastvrijheid goede prijzen en nazorg.

Niets!

Arend de Best

Zeer goed en vakkundig geholpen met mijn breitling horlogeband, was zelf vergeten om er pennen bij te kopen en heb gebeld en robin heeft ze zonder kosten opgestuurd.chapeau.

zeer vakkundig, goede informatie,weten waar ze het over hebben ivm merken van de horloges en accessoirres hiervoor

geen.

Steven Wielemans

Ik kan Juwelier Eugene van baal enkel aanbevelen! Ze doen wat ze beloven.

Service, reactie snelheid via whatsapp is super. Uitleg uitstekend.

Gewoon perfect!

Jeroen

Afgelopen vrijdag hier een Breitling horloge aangeschaft. Op voorhand gebeld om het horloge te reserveren. Bij aankomst wist de betreffende verkoper direct waar het over ging. Ondanks de drukte in... Afgelopen vrijdag hier een Breitling horloge aangeschaft. Op voorhand gebeld om het horloge te reserveren. Bij aankomst wist de betreffende verkoper direct waar het over ging. Ondanks de drukte in de winkel nam de verkoper alle tijd voor ons en de uitleg van het gekozen horloge. Zeer vriendelijk en kundig personeel. Een goede kop koffie en ondanks de drukte een relaxte sfeer. Kom hier zeker terug bij een volgende aanschaf.

Kundig personeel, komen afspraken na, weten waar ze over praten. Eerlijk en objectief advies, zoals je verwacht bij een dergelijk product.

Avi Schneebalg

Zeer snel en reactief, scherpe prijzen, allemaal uitstekend!

Flexibel en bereit om te helpen

Niet gevonden